Skip to main content

Goededag, ik zou graag een nieuwe tv ontvanger van u willen ontvangen.  Onze huidige tv ontvanger is defect, de adapter ingang is defect bij een kleine beweging heeft de ontvanger geen stroom meer en start de ontvanger weer opnieuw op. Dit is uiterst irritant. 

Zie u reactie graag tegemoet. 

Groet, Julian van de Vorst 

 

@JulianvdV Goedemorgen en welkom op het forum! Ik heb even voor het overzicht een nieuw topic geopend. Zou je jouw profiel kunnen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je dan ook het serienummer van de betreffende ontvanger kunnen vermelden?


Hoi, ingevuld. 

Serie nummer tv ontvanger is:M11746TNB132


En nu?


@JulianvdV Goedemorgen! Excuses voor de late reactie, ik was door omstandigheden niet aanwezig op vrijdag. Ik heb meteen bericht gestuurd naar onze logistieke dienst met het verzoek om de ontvanger om te laten ruilen! Je ontvangt deze dan binnen enkele dagen in huis 🙂


@JulianvdV Goedemorgen! Excuses voor de late reactie, ik was door omstandigheden niet aanwezig op vrijdag. Ik heb meteen bericht gestuurd naar onze logistieke dienst met het verzoek om de ontvanger om te laten ruilen! Je ontvangt deze dan binnen enkele dagen in huis 🙂

Bedankt!


Graag gedaan hoor! Post gerust nog even een bericht als er nog iets is! Ik wens je een fijne dag verder!


Hi @JulianvdV! Nog even een kleine update van mijn kant: ik krijg net een berichtje dat er een nieuwe ontvanger verzonden is. Je kan deze binnen enkele dagen in huis verwachten!


Ja had een SMS ontvangen dat ik deze om kan ruilen bij de Bruno. Vraag mij alleen af moet de afstandsbediening ook mee retour?


Nee de afstandsbediening kun je gewoon houden. Alleen de ontvanger en stroomadapter moeten retour 🙂 .


Reageer