Skip to main content

Goedemiddag,

de stroomkabel/ adapter van 1 van onze 2 Arris VIP2952 V2 ontvangers is kapot.

Zouden we hiervoor graag een nieuwe mogen ontvangen?

alvast bedankt!

Hoi @MB80. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum Profiel en heb daarom gelijk een nieuwe stroomadapter kunnen toesturen. Laat je mij weten of deze nieuwe stroomadapter het probleem verhelpt?


Hoi @MB80. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum Profiel en heb daarom gelijk een nieuwe stroomadapter kunnen toesturen. Laat je mij weten of deze nieuwe stroomadapter het probleem verhelpt?

Heb je inmiddels een nieuwe stroomadapter ontvangen en is daarmee het probleem verholpen?


Hoi @MB80. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum Profiel en heb daarom gelijk een nieuwe stroomadapter kunnen toesturen. Laat je mij weten of deze nieuwe stroomadapter het probleem verhelpt?

Heb je inmiddels een nieuwe stroomadapter ontvangen en is daarmee het probleem verholpen?

Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.