Skip to main content

Goedenavond,

 

Helaas is bij een van onze tv-ontvanger de stroomkabel EN de internetkabel (utp?) doorgebeten door onze jonge kitten :-(

Hoe kan ik hiervoor een nieuwe bestellen?

Goedeavond beste Patrick 19811.door te bellen gratis kpn 0800 0402. 😃👍


@Patrick19811 Goedenavond Patrick, welkom op het forum. 

Wat vervelend en schattig tegelijk! 🙂 Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik voor je aan de slag! 


Hi Rutger,

 

Profiel is ingevuld. Hoor het graag


@Patrick19811 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Er is een nieuwe adapter onderweg, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons!


Hartelijk dank!


Hoi Rutger,

Bedankt voor het toesturen van de adapter, super service!

Ik was wellicht niet geheel duidelijk, aangezien OOK de utp? kabel door is. Dat is de (in mijn geval) witte kabel met aan het uiteinde zo'n connector


@Patrick19811 Fijn dat de adapter is ontvangen! 

Ik moet zeggen dat ik inderdaad over de UTP kabel heen gelezen had. Ik heb een mogelijkheid om een kabel op te sturen, alleen is deze 10 meter lang. 

Ik heb helaas geen kortere kabels die ik kan versturen, dus wat ik zou adviseren is of online een kabeltje bestellen bijvoorbeeld via https://www.allekabels.nl/, of een kabeltje te kopen bij bijvoorbeeld de Action. 

Meestal ben je dan voor nog geen 2 euro klaar en heb je geen 10 meter kabel achter je televisie liggen :)

Mocht je toch een 10 meter kabel willen ontvangen dan hoor ik dit natuurlijk graag!