Skip to main content

Heb thuis 2 TV-ontvangers staan. Nu heb ik sinds kort 2 kittens en die hebben allebei de kabels doorgebeten.. :sweat:  weet iemand wat voor type kabels het zijn en waar ik deze los kan bestellen?

 

Mvg Stan

Wat vervelend. Dat wordt katjes knuffelen want tv kijken zonder stroom gaat niet lukken.

Een KPN moderator kan je nieuwe adapters toesturen. Ik begrijp dat van beide ontvangers de adapters stuk zijn? Kun je ook aangeven welk merk/type de ontvangers zijn, dan kunnen de juiste toegestuurd worden.

Vul je daarvoor even je gegevens in in je forumprofiel?


Hallo @HeidekampS Leuk, hé, katten! 😉 Welke kabels zijn er gesneuveld: de kabels die van de ontvanger naar de Experia Box toe lopen? Wil je anders voor de zekerheid een foto plaatsen? Dan kan ik kijken hoe ik je kan helpen. 


Goeiedag,

 

Het zijn de stroomkabels die de tv ontvanger voorzien van stroom. Het gaat om de Arris VIP2952 V2.

 

Alvast bedankt :)


Hoi @HeidekampS . Ik heb twee voedingen gestuurd. Althans dat hoop ik. Soms gaat het systeem bokken als we twee dezelfde items willen verzenden. 

Laat je weten of beide arriveren? Ik verwacht dat ze begin volgende week bezorgd worden. 


@HeidekampS Heb je ondertussen de voedingsadapters ontvangen? Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen.:wink:


Ook bij ons heeft een kitten de stroomkabel van de tv-ontvanger doorgebeten :rolling_eyes: . Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen?


Ook bij ons heeft een kitten de stroomkabel van de tv-ontvanger doorgebeten :rolling_eyes: . Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen?

Hallo @Hanneke Jolie , je hebt al een eigen topic geplaatst over dit onderwerp. Binnen het topic van iemand anders devraag nogmaals stellen is zinloos, verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen. Zie mijn reactie in je eigen topic.