Skip to main content

Hallo, de stroomkabel van onze TV ontvanger is kapot. Kunt u hiervoor een nieuwe sturen aangezien we nu nog maar op 1 TV kunnen kijken. Alvast dank.

Hallo @MarkBox ,

Wat is het type ontvanger? 
 

Als jouw forumprofiel volledig is gevuld, kan een moderator jou een nieuwe kabel toesturen. 


Hoi @MarkBox, welkom! Lastig kijken zonder stroomkabel. Ik zie hier dat je gisteren ook contact hebt gehad met de klantenservice en dat deze collega de logistieke afdeling heeft aangestuurd. Het duurt dan meestal een dag of twee (afhankelijk van drukte) voor dat dit verwerkt wordt. Kun je nog aangeven om welke ontvanger het gaat? Ik zie namelijk zowel een Arcadyan 2260 als een Arris 2952. Dan kijk ik daarna opnieuw naar de status van de logistieke aanvraag.


@Erik_ het betreft de Arcadyan 2260. Hiervoor moet ik een nieuwe stroomkabel hebben. Klopt dat ik gisteren ook contact heb gehad met klantenservice. Echter was dat een zeer moeizaam gesprek waarin zelfs werd geopperde of ik niet en sterker bij de mediamarkt kon halen. Dus in dat gesprek heb ik weinig vertrouwen dat het goed komt... 


Dat is een … bijzondere suggestie van de collega, sorry daarvoor. Ik zie dat de logistieke afdeling nog niets heeft gedaan (want het is weekend). Dus heb ik zojuist een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd. Ik verwacht dat die dan morgen wordt ingepakt en de deur uit gaat, en dat jij hem dus dinsdag ontvangt. Je krijgt hier ook een sms over.


@Erik_ Dank voor de snelle goede service! Ik heb de SMS reeds ontvangen. Groet Mark