Skip to main content

Goedemorgen, Ik ben tijdens de verhuizing de stroomadapters kwijt geraakt. Is er een manier hoe ik nieuwe stroomadapters kan bestellen, ik kan dit niet terugvinden op de website. Het gaat om een oudere versie, maar wil nog niet een compleet nieuwe set betalen voor €80,- apparaat doet het nog prima. Heb ook al een universele stroomadapter gekocht, maar die past niet, helaas. 

Zie afbeelding voor mijn versie.

Ik hoor graag of er nog losse stroomadapters beschikbaar zijn. 

U heeft het over 80 euro, dan denk ik aan deze dingen?

Die kosten 80 euro voor 2. Als u die kwijt geraakt bent, dan zult u ze toch echt zelf opnieuw aan moeten schaffen.

Of bedoelt u de voeding van de tv ontvanger? Ik denk dat KPN die wel op kan sturen. 


Ik bedoel de voeding


Heb je al gebeld? 0800-0402 werkdagen 08:00 tot 20:00 en zaterdags tot 17:00 uur.

Verder kan een kpn moderator van het forum je voorzien van de voeding (stroomadapter) voor in de ontvangers. Dan is het wel handig je gegevens even in je profiel (afgeschermd) hier te zetten. Dan weten ze wie je bent.

Verder: hoe raak je die toch kwijt? Die doe je toch samen met de ontvangers en afstandsbedieningen in één doos?

Stroomadapter / voeding:

230 volt → 12 volt voeding

 


Hoi @DeborahP . Als ik je daar mee moet helpen, zet even je gegevens in je profiel en geeft mij een seintje.


Dankjewel allemaal voor jullie reacties. Ik ga bellen met kpn.