Skip to main content

Waarom kan je bij KPNTV + niet een stukje terugkijken als je live tv kijkt?

Zelfs in mijn auto met dab radio kan dat

Was bij Ziggo ook geen probleem

Maar bij Kpn kan dit dus nooit.

Waarom zijn "speciale" handelingen bij Kpn zo bagger?

Als Kpn toch iets niet echt in de "vingers" heeft is het wel digitale tv .

Gewoon even 10 sec. rewind is nog teveel voor deze dienst en niet een of twee keer maar altijd.

En dan komen er nu ongetwijfeld allerlei niet relevante vragen en non oplossingen waar de bottomline altijd weer zal zijn "het doet het niet"

Zag standaard in mijn Toyota.

Overigens heeft mijn Kia ook dab maar dus niet de live terugspoelmogelijkheid

Maar ik ga ervan uit dat iedere digitale radio dit zou moeten kunnen.

Ik denk dat even Googelen het antwoord wel zal hebben.


Dank, ik gebruik DAB vanaf het begin, nog zonder de + , dus die ontvanger kon de bak in :-/
Een autoradio met deze mogelijkheid zag ik nog niet.
Maar goed, weer wat geleerd.


Jammer dat je zo verschrikkelijk slecht begrijpend leest.

Je licht er één onderdeeltje uit om vervolgens een politieagent-achtig antwoord te geven en zwijgt volledig over het hoe en waarom en negeert al mijn argumenten.

Trouwens software updates niet uitrollen tijdens de OS zegt mij toch echt dat jullie niet veel vertrouwen hebben in je eigen software updates (die bij mij btw nog steeds niet gezien wordt bij controle op de box)

Maar vervolgens blokkeren jullie ook nog eens de reply mogelijkheid.

Ik zou bijna willen zeggen dat Poetin de hand heeft in jullie censuur beleid om alle controverse uit de weg te gaan.

Kom even in 2024 de echte wereld zou ik willen zeggen.

Alhoewel Poetin inderdaad helaas ook de echte wereld is.

Met alle respect, maar hier staan toch een paar zinnen/uitspraken in waar ik moeite mee heb. Laten we elkaar aub respectvol bejegenen. 

Dit wilde ik toch even kwijt.


Over je eigenlijke vraag, misschien vraag je (nog) te veel van het systeem, ik ken het KPN itv systeem niet (goed), maar als je (net zoals ik) iets wilt hebben waar je zelf alle controle over hebt dan zijn er wel andere mogelijkheden.
Een ontvanger met eigen (harde) schijf, dat is toch het meest direct qua bediening.
Dat is wat je DAB autoradio ook doet, (een stukje) bufferen op een lokale opslag.
Bij het KPN systeem gaat alles/komt alles via/van een centrale computer, met alle voor en nadelen.
Maar dan zal je je een andere manier van signaal aanvoer moeten nemen, dat kan met DVB-T (kpn-digtenne) door/uit de lucht of een DVB-C (COAX-kabel) aanbieder.


Ik zal het nu verder laten rusten om de boel niet teveel te "vervuilen" ik wens iedereen een prettige avond en verder veel kijkplezier indien mogelijk.


In de eerstvolgende update van de TV+ Box zal een fix zitten voor de bug dat je vanuit live televisie kijken weer terug kunt spoelen. Deze update wordt tussen 20 en 22 augustus uitgerold.