Skip to main content

Wat zouden KPN en haar klanten vinden van een pakket met Amerikaanse zenders?

Ik denk vooral aan nieuwszenders als NBC, MSNBC, C-Span, ABC en CBS.

Lijkt mij heel leuk, @IsaakC, maar waarschijnlijk kan het  niet ivm reclame. 

Als je de +Box hebt, of anders een Chromecast of andere mediaspeler, kan je de nieuwsvideo apps van ABC, NBC, en CBS downloaden. Vooral CBS is heel goed. Je kan uit verschillende steden en gebieden van de States de nieuwsuitzendingen live zien! 

Via NBC kan je ook allerlei shows van MSNBC zien!

Trouwens, C-Span, daar had ik nog niet eens aan gedacht...meteen even kijken of die er ook is.


waarschijnlijk kan het niet ivm reclame. 

KPN heeft al vele buitenlandse zenders met reclames die niet op Nederland zijn gericht. Ik zie het probleem niet.

Als je de +Box hebt, of anders een Chromecast of andere mediaspeler, kan je de nieuwsvideo apps van ABC, NBC, en CBS downloaden.

Die boxen heb ik niet. Ik heb niet eens een televisie; alleen een PC. Daarmee kan ik ook wel via obscure omwegen Amerikaanse zenders bekijken, maar ik heb liever dat KPN het rechtstreeks aanbiedt.


Op die CBS app bijvoorbeeld wordt als er reclame is de tekst "We'll be right back" in beeld gebracht.

Dus ik vermoed dat het daar toch mee te maken heeft.

Misschien is er ook te weinig belangstelling voor.

C-Span is in Nederland niet in de Playstore beschikbaar, zie ik net...helaas.


@IsaakC heb je een VPN? Zet deze op Amerika en je kunt dan volgens mij Amerikaanse tv zenders kijken. Proton VPN is gratis. 


heb je een VPN? Zet deze op Amerika en je kunt dan volgens mij Amerikaanse tv zenders kijken. Proton VPN is gratis. 

Ik wil juist af van die obscure omwegen. En gratis VPN is gevaarlijk.


heb je een VPN? Zet deze op Amerika en je kunt dan volgens mij Amerikaanse tv zenders kijken. Proton VPN is gratis. 

Ik wil juist af van die obscure omwegen. En gratis VPN is gevaarlijk.

Gevaarlijk? Waarom? Maar, @Dennis Schreve, ik had ooit ook eens een gratis VPN gedownload, maar daar kon ik geen TV zenders mee afspelen, daarvoor was een betaalde VPN nodig. Weet trouwens niet meer of dat Proton was.

@IsaakC, misschien toch een tv aanschaffen? Geeft een veel beter en groter beeld dan op de PC. Kan je ook je KPN-Box met afstandsbediening gebruiken…

Gelukkig hebben we in elk geval CNN. Die zenden vanaf 22.00 uur de Amerikaanse programmering uit. En overdag ook trouwens, althans, een deel van de dag. En die Amerikaanse nachtprogrammering (nouja, 's avonds in de USA) kan je terugkijken bij KPN


misschien toch een tv aanschaffen? Geeft een veel beter en groter beeld dan op de PC.

Ik heb een hele grote monitor.

Gelukkig hebben we in elk geval CNN.

Sinds CNN een uur zendtijd aan Trump cadeau heeft gedaan, vertrouw ik die zender niet meer.


misschien toch een tv aanschaffen? Geeft een veel beter en groter beeld dan op de PC.

Ik heb een hele grote monitor.

Gelukkig hebben we in elk geval CNN.

Sinds CNN een uur zendtijd aan Trump cadeau heeft gedaan, vertrouw ik die zender niet meer.

O, een grote monitor....er is hier trouwens ergens een lijst met feature requests, misschien dat het daar op geplaatst kan worden, @wjb?

Nou ja, op CNN werd hij tenminste een keer kritisch ondervraagd, dat doen ze bij Fox niet. Maar ja, die kerel heeft zo'n betonnen plaat voor zijn kop dat je er moeilijk doorheen komt. Verder is CNN altijd heel kritisch over Trump hoor.


@Ratonesque schreef: “ Op die CBS app bijvoorbeeld wordt als er reclame is de tekst "We'll be right back" in beeld gebracht. Dus ik vermoed dat het daar toch mee te maken heeft.”

 

Volgens mij heeft dat ook te maken met het feit dat op dat moment de lokale Amerikaanse zenders die het programma doorgeven hun eigen (lokale) commercials kunnen instarten.