Skip to main content

De zender is zojuist, 10 minuten geleden, ingestort op TV+. 

Het is stil. Zap ik dan even naar een andere zender en terug krijg ik steeds het zelfde stukje AH reclame gedurende 6 seconden en is het weer stil.

(topic geplaatst 21 februari om 12:37)

 STATUS STORING: opgelost 

509 werkt wel al weer.

Ook radio 509 op 830 vertoont het euvel. Steeds een paar seconden Elvis en weg is 't weer.

Dank voor het melden @PeterG . Ik ga er achteraan.


Gelukkig heb jij ook een DAB+-radio! 
 

 


Onze tv-techneuten hebben het op hun TV+ box zelf getest en het zou weer moeten werken @PeterG 


Hier (15.44u.) hoor ik ook net zoals @PeterG zegt de AH reclame van de efteling op (820) Sunlite Radio en dan stopt hij. Ik heb de TV+ box al opnieuw opgestart.

Nog niet opgelost.

Aanvullend:

Van de week hebben de tv-techneuten het geluidsniveau van alle radiozenders aangepast dat alles nu op gelijke niveau is en alleen bij Sunlite Radio staat hij nog harder.

 


Nog steeds werkt Sunlite 820 niet op de plus box, @Jeroen van KPN 

 


Herhaling

Nog steeds werkt Sunlite 820 niet op de plus box, @Jeroen van KPN 

 

 


Ik heb het zelfde probleem, vanaf gistermiddag al geen sunlite. Alleen een stukje reclame van AH daarna valt het stil... Als ik sunlite op zender nummer 820 intyp krijg ik radio 538 te horen die op zender nummer 809 zit.  Rara politiepet....hopelijk word dit probleem snel verholpen.


Ik heb 'm vooralsnog maar via een kleine omweg aan op de box. @IRB 

Meestal start ik op m'n smartphone de app Nederland.fm. Daarmee cast ik Sunlite naar de kpn box opdat ik 'm toch via de grote set heb.

En je komt nog eens op andere aardige zenders. Als radio 509 (830) en nu Grand Prix radio aan op 832.

Maar waar blijft Sunlite op de TV+ box @Alexandra van KPN , @Jeroen van KPN , @Marcia van KPN 


Dat hier geen monitoring op zit bij KPN als er iets fout gaat. Dit duurt nu al 2 dagen.

Die korting van de Efteling bij de AH is nu wel binnen als je dit al 2 dagen hoort 🫣


Op de VIP 5202 doet Sunllite het gewoon … soft and easy 😉


Men is er mee bezig! Om Sunlite weer goed te laten functioneren. 


Men is er mee bezig! Om Sunlite weer goed te laten functioneren. 

Thanks. Wilde net weer een schopje geven. Maar op dit moment doet ie het nog niet. 10:55


Op de VIP 5202 doet Sunllite het gewoon … soft and easy 😉

Ja, dat is het voordeel van de VIP5202 en oudere ontvangers dat die de multicast streams pakken van de radiozenders. Jij hoort alles eerder voorbij komen.

Op de TV+ box krijgen we de vertraagde unicast streams en hopelijk gaat dat niet zo lang meer duren.
We gaan het meemaken...


Hoe lang heeft KPN nodig om een storing te melden. Ik heb zelden zoveel problemen gehad als met de “nieuwe” KPN+ box. Al een paar dagen hoor je alleen maar dezelfde reclame van AH (6 sec) op de zender Sunlite. Hoe moeilijk kan het zijn anno 2024 om een storing op te lossen?


@Chiel63 Vermoedelijk duurt dat lang in 2024….

 

Maar zonder gekheid: lijkt me dit toch niet zo'n ingewikkeld probleem.
Zo vaak luister ik geen radio, maar nu (25-02 om 20:38) in reclameblok op tv ook even naar 820 geswitcht en inderdaad AH reclame en dan is het stil.

Donal


Het heeft even geduurd, maar Sunlite Radio doet het weer.
De AH reclame is eindelijk voorbij 😀