Skip to main content

Super wifi (2 stuks) bij abonnement van interactive tv voor bestaande klant met bijbetaling van €99,-

Staat anders op site wanneer je wilt bestellen, dit zou nl gratis zijn.

Deze toch mee besteld daar we dan draadloze verbinding voor de tv zouden hebben. Dit blijkt echter alleen voor draadloos internet te zijn.

Dit gaan we nu terug sturen maar waar blijft mijn korting van €100,- dan?? 

Ik vind het een hele rare gang van zaken bij kpn.

Ik kan ook geen email-adres vinden van de kpn klantenservice waar ik mijn bevindingen kan droppen.

 

Hallo @dreumel1951,

SuperWiFi is nooit gratis en nooit gratis geweest voor bestaande klanten. Ik ben ook benieuwd waar je dit hebt zien staan. Je betaald voor SuperWiFi ook geen €100 maar €150. 
Je krijgt SuperWiFi alleen gratis als je als nieuwe klant bij KPN binnenkomt. Dus langer dan 6 maanden geen actief abonnement bij KPN gehad.


149 euro kosten de SuperWifi's om precies te zijn.

Als je de WiFi manager doet, dan bestaat er de mogelijkheid dat er aan het einde dan versterkers aangeboden worden. Je kunt dan kiezen tussen de Experia WiFi's of de SuperWifi's. De Experia WiFi's zijn dan gratis. En mogenlijk kun je dan op dat moment de SuperWifi's toegestuurd krijgen voor 99 euro.


Hoi @dreumel1951. Welkom op het KPN Forum. Dit is een actie wat niet bekend is bij mij, ook ik ben erg benieuwd waar je dit hebt gelezen. We horen graag van je. Laat je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in je KPN Forum profiel?


Hoi @dreumel1951. Welkom op het KPN Forum. Dit is een actie wat niet bekend is bij mij, ook ik ben erg benieuwd waar je dit hebt gelezen. We horen graag van je. Laat je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in je KPN Forum profiel?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer