Skip to main content

Is superwifi compatible met de KPN box 12?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @WendyR80,

Ja, maar hij mesht nog niet mee, maar dat kan overigens alleen de v10a. Onderling meshen de Superwifipunten dan wel. In de toekomst komt er nog een update voor de v12 om ook mee te meshen.


Ik zag in de omschrijving alleen de V10 etc staan en niet de box 12 vandaar de vraag.wt betrekking tot het meshen...je bent me volledig kwijt haha

 


ik kan hem nu wel alleen in de meterkast kwijt


Hallo @WendyR80, het meshen betekend eigenlijk dat je apparatuur automatisch verbind met het dichtstbijzijnde superwifi punt (zonder dat je handmatig steeds van netwerk moet wisselen). 
Je hebt altijd minimaal 2 punten nodig, eentje altijd verbonden aan het modem, en de ander draadloos op een willekeurige plek in huis. 
Heb ik het zo wel een beetje duidelijker uitgelegd? 😉.


top uitleg haha


Hallo @WendyR80, het meshen betekend eigenlijk dat je apparatuur automatisch verbind met het dichtstbijzijnde superwifi punt (zonder dat je handmatig steeds van netwerk moet wisselen). 

Dat is fast roaming. 


Hebben jullie ook ervaring met het niet werken van de home knop op de afstandsbediening? Als ik deze bijvoorbeeld na Netflix te hebben gekeken in druk dan blijft het beeld zwart. Nu druk ik dan maar op de zender waar ik naar toe wil. Moet anders kunnen toch?


Hebben jullie ook ervaring met het niet werken van de home knop op de afstandsbediening? Als ik deze bijvoorbeeld na Netflix te hebben gekeken in druk dan blijft het beeld zwart. Nu druk ik dan maar op de zender waar ik naar toe wil. Moet anders kunnen toch?

@WendyR80 
Dat is een bekende bug in de nieuwe software omgeving (5202).  Hier wordt momenteel naar gekeken. Tip is om na het afsluiten even kort te zappen en nooit de ontvanger uit te doen zonder te zappen. Dan loopt namelijk de hele ontvanger vast. 


Reageer