Skip to main content

Ik krijg vandaag de super wifi binnen en nu had ik het idee om boven de STB aan te sluiten op de netwerk poort van de superwifi punt is dit mogelijk en werkt dit 

Zover ik weet, kan je geen IPTV via WIFI.

Wel via netwerkadapters.

Beste is natuurlijk altijd vaste UTP kabels. (ik heb destijds de coax kabel vervangen door UTP en daar ben ik nog steeds zeer tevreden over).


Kwestie van proberen. 


Het is gelukt de tv ontvanger is aangesloten op de netwerkpoort van de superwifi en werkt naar behoren


Het is gelukt de tv ontvanger is aangesloten op de netwerkpoort van de superwifi en werkt naar behoren

Klopt het werkt wel @Mike2165. Kleine disclaimer, als je storingen krijgt of foutmeldingen, dan zal KPN hier geen ondersteuning in bieden. :)


Het is gelukt de tv ontvanger is aangesloten op de netwerkpoort van de superwifi en werkt naar behoren

Klopt het werkt wel @Mike2165. Kleine disclaimer, als je storingen krijgt of foutmeldingen, dan zal KPN hier geen ondersteuning in bieden. :)

Ik zal dit onthouden mocht er storing optreden probeer ik eerst een rechtstreekse verbinding met het modem alvorens te bellenÂ