Skip to main content

Ik heb 2 kastjes van KPN 

Deze synchroniseren de opnames de ene keer wel en de andere keer niet. Ook met verwijderen blijft de opname er bij de ene wel en de andere niet staan.

Al opnieuw software updates gedaan maar helpt niet.

Beste @Gemma3107 

Heb je inmiddels het nieuwe TV menu binnen? Zo niet, heb dan even geduld. Want de ITV wordt naar een nieuwe ITV systeem overgeplaatst. Ook jij krijgt de nieuwe software van jou TV ontvanger (dit gebeurd meestal in de nacht, maar wanneer kan ik je niet zeggen. Wordt in gedeeltes uitgerold.) Voor nu kan ik je adviseren om de TV ontvanger(s) achterop even uit te zetten met de schakelaar, en daarna weer aan te zetten. Dan zal de ontvanger(s) de opnames opnieuw inladen.

Welke type TV ontvangers heb je?


 

@Dennis Schreve 

VIP2952

 

Ik heb eigenlijk geen idee of ik de nieuwe update al heb maar als dit een overduidelijke update is dan denk ik van niet 😅


 

@Dennis Schreve

VIP2952

 

Ik heb eigenlijk geen idee of ik de nieuwe update al heb maar als dit een overduidelijke update is dan denk ik van niet 😅

Oké, je hebt in ieder geval een goede TV kastje, heb je op de topic gekeken van de nieuwe TV menu? Daar staan plaatjes bij, en zie je hoe het nieuwe uiterlijk eruit ziet. Komt dat niet overeen met het menu die je nu hebt dan heb je het TV menu nog niet. :wink:


@Dennis Schreve  zo te zien nog het oude menu


@Dennis Schreve  zo te zien nog het oude menu

Oké, heb nog even geduld, en dan is dat synchronisatie gebeuren ook verleden tijd met het nieuwe TV menu. Inmiddels de TV ontvanger achterop even uit en daarna weer aangezet? En staan de opname er dan weer in?


Nee, helaas is dit niet het geval. Nog steeds  verschil in opnames boven en  beneden. 

 

Mocht het met die nieuwe update nu verholpen worden dan wacht ik dat idd nog wel even af

 

Dank je wel zover!


Reageer