Skip to main content

Hoe kan het dat ik niet alle opnames die ik via de tv ontvanger heb gepland terug zie in de itvbbapp op mijn tablet?

Zijn dat toevallig opnames van HD-"Glas" zenders? (Kanaal 661 t/m 670)


Nee, het gaat om een sbs 6 programma die denk ik kanaal 7 heeft.  Wel via glasvezel HD. 

Krijg de rest van opnames van andere kanalen wel zichtbaar. 


Nee, het gaat om een sbs 6 programma die denk ik kanaal 7 heeft.  Wel via glasvezel HD. 

Krijg de rest van opnames van andere kanalen wel zichtbaar. 

Ben jij dan wel op de hoogte van de betere beeldkwaliteit van de HD-"Glas" zenders op kanaal 661 t/m 670?

Kanaal 666 is de HD-"Glas" variant van SBS6 die als gewoon HD op kanaal 6 staat.

Nadeel van HD-"Glas" zenders is dat opnames van die zenders helaas nog niet teruggekeken kunnen worden via de iTV app.


Hoi @Lifen, welkom. 

Wat lastig! hoe lang duurt het voordat de opnames wel zichtbaar worden in de app? Of mis je na enkele dagen nog steeds opnames? 

Sommige zenders zijn niet beschikbaar via de app, dan kan je de opnames niet terug kijken. Echter begrijp ik goed dat het om opnames van SBS6 gaat? Die horen natuurlijk wel beschikbaar te zijn in de ITV app. 


Sommige zenders zijn niet beschikbaar via de app, dan kan je de opnames niet terug kijken. Echter begrijp ik goed dat het om opnames van SBS6 gaat? Die horen natuurlijk wel beschikbaar te zijn in de ITV app. 

En toch zijn onze opnames van SBS6 niet zichtbaar in onze iTV app.


Hoi @wjb, 

dat is raar! Ik ga het uitzoeken,  mis jij ook opnames van andere (Talpa?) zenders? 


Hoi @wjb, 

dat is raar! Ik ga het uitzoeken,  mis jij ook opnames van andere (Talpa?) zenders? 

Ik mis de oknames van alle HD-"Glas" zenders.