Skip to main content

Sinds vandaag de gehele dag al geen tv kunnen kijken. Klantenservice niet bereikbaar en dus nog steeds geen oplossing. Geen foutcodes te zien dus de automatische telefoonrobot beëindigd ook telkens mijn vragen en verwijst me met een sms door naar de website...hoe omslachtig wil je het hebben...🤦🏼‍♂️
 

de software download op mijn beide itv 4k modems schiet telkens terug naar 20% en boot vervolgens weer opnieuw en dat de hele dag door...hoe kan dit opgelost worden zonder dat ik dalijk nog een dag zonder tv zit?

Hallo @Jordykeus,

Is dit inmiddels opgelost? Er was gisteren een storing in het ophalen van de software en deze moet inmiddels weer opgelost zijn. Als je de klantenservice wil bellen, dien je nadat het stil wordt te blijven hangen, en naar een aantal seconden zul je horen '’U wordt nu doorverbonden met een van onze medewerkers'’.


Hallo @Jordykeus Dit werd zoals Chris al aangeeft veroorzaakt door een storing. Die is inmiddels verholpen. Een reset van de ontvanger moet helpen, als het nog niet werkt. 

 

 

 


Klopt, al duurde het wat langer dan aangegeven op de website. Vandaar mijn vraag. Op de site werd aangegeven dat het probleem was opgelost, wat helaas niet het geval was. Hij werkt inmiddels weer! Bedankt!


Reageer