Skip to main content

Hoi allemaal,

Weet iemand hier( @PeterG misschien??) hoe ik de vip5202 bluetooth afstandsbediening aan de Toshiba 32LV833G koppel?Met de oude D3 afstandsbediening lukt het met code 651 wel.De standaard codes die in de PDF staan heb ik al geprobeerd, en ook nog een paar van andere merken(samsung, sharp en panasonic).

Bvd

PeterG misschien?

Ja, vast wel.

Ten eerste heeft de T4H héle andere codes en een andere procedure dan de C3/D3. Wat je daarvoor weet moet je dus vergeten.

Ga naar http://kpn.com/afstandsbediening en klik op het plaatje van de T4H. Of je de BT of IR kiest maakt niet uit, procedure en codes zijn gelijk.

Klik op die pagina op de link in deze tekst voor de PDF met 10-tallen merken. (psst, die link is meegekomen met copy/paste 😄)

Werkt de snelcode niet of staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV.

Daarop staat de handeling. Met ctrl+F zoek ik dan altijd even het merk. Scrollen kan ook.

En dan nu….

Houdt 5 sec. de source en OK knop samen ingedrukt totdat rode led brandt.
Toets een code in. Test de functies voor volume, stand-by en bronkeuze van de tv.
Werkt het dan ben je klaar. Anders zelfde met volgende code doen.

Codes Toshiba 001, 005, 009, 239, 270, 328, 599, 612


Hoi Peter,

Dankjewel voor de reactie!Alleen...ik heb het al op precies dezelfde manier geprobeerd als je nu uitlegt.

Weet je misschien een merk wat in ´verbinding´ staat met toshiba?Dan zou ik misschien die code´s nog kunnen proberen.

 


Ik heb de codes nog een keer geprobeerd met mijn andere T4H afstandsbediening, maar helaas…

Raar dat de KPN afstandsbediening wel werkt met een tv van 1999 en niet met eentje van 2012...


Nee.

Wel grappig. Als ik google op Toshiba komt het bedrijf van @wjb hier in beeld.


Welk bedrijf dan?Verkoop hij tv´s van toshiba?

Misschien weet hij het wel:)


IT-consultancy in Houten


Ah, oke.

Ik denk niet dat ze dat tv´s verkopen maar misschien komt er nog iemand in dit topic die wel een code weet:)


 

Hoi @PeterG ,

Ik heb het gevonden!!!

Stappenplan:

Druk de 0 en source in tot het lampje rood brand,

Druk op tv aan.

Druk op fastforward en daarna op tv aan, herhaal dit tot de tv uitgaat.

Als de tv uitgaat, druk dan nog één keer op fastforward(anders is volume harder en zachter omgedraaid).

Druk op OK

De tv is nu gekoppeld:)

Voor de meelezers : Als het niet meteen lukt, herhaal de stappen dan even:)


👍

Zoo, de nul (0) is Hisense, @martijn197108 . Had nog nergens een connectie met Toshiba gevonden. Dan zal het via de in de pdf genoemde Hisense codes ook lukken lijkt mij.


Hoi @PeterG ,Ik wist er ook niet van maar hisense blijkt een OEM te zijn, die onder licentie (onder andere) toshiba tv´s maakt.

Zie hier:

 


Goed gevonden, @martijn197108 .

Ik moest op mijn beurt even zoeken waar je foto-quote vandaan kwam; ook om de afkorting OEM te ontcijferen. Maar feitelijk is Toshiba dus een plakmerk van het originele Hisense.

En je quote heb ik ook gevonden:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hisense

En ik ook maar denken dat Whirlpool 'gewoon’ Philips is .

Zelf probeer ik producten die oorsprong hebben in China te voorkomen.


 Dan zal het via de in de pdf genoemde Hisense codes ook lukken lijkt mij.

Dat niet, maar gelukkig werkt het wel op de andere manier:)

 

En ik ook maar denken dat Whirlpool 'gewoon’ Philips is .

 

Vroeger wel bij sommige van hun producten dacht ik….