Skip to main content
Beantwoord

Taalkeuze en Teletekst via AB vd TV

  • February 6, 2020
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

-waarom kan ik niet een taalkeus  maken met de AB (zoals bij ziggo al JAREN kan !)

betreft Arte  tussen Duits of Frans en ook bij eurosport  engels of ned. Is niks nieuws en technisch blijkbaar niet ingrijpend.

 

waarom  kan ik bij kpn geen SUBpagina's in de teletekst  opzoeken ????

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Paul van KPN

Hoi @ijsbr004, welkom terug! De punten die je noemt heb je een tijdje terug ook naar "gevraagd", samen met het feit dat je graag TV5 terug wil. :wink: Er zitten inderdaad verschillen tussen de diensten van Ziggo, en die van KPN. Dat betekent niet dat KPN deze functies ook gaat introduceren. Eigenlijk is er wat dat betreft niets veranderd: voor zover bekend is, gaan de functies die je noemt niet (binnenkort) komen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2020

Hoi @ijsbr004, welkom terug! De punten die je noemt heb je een tijdje terug ook naar "gevraagd", samen met het feit dat je graag TV5 terug wil. :wink: Er zitten inderdaad verschillen tussen de diensten van Ziggo, en die van KPN. Dat betekent niet dat KPN deze functies ook gaat introduceren. Eigenlijk is er wat dat betreft niets veranderd: voor zover bekend is, gaan de functies die je noemt niet (binnenkort) komen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 6, 2020

Je kan natuurlijk ook terug naar Ziggo… :rolling_eyes: .