Skip to main content

Ik zou de tablet ontvangen als welkomst cadeau maar heb deze nooit ontvangen vr gr manon en zit al bijna 2 mnd bij jullieĀ 

Ik zou de tablet ontvangen als welkomst cadeau maar heb deze nooit ontvangen vr gr manon en zit al bijna 2 mnd bij jullieĀ 

Met een volledige profielpagina kan een KPN medewerker je makkelijker en sneller helpen.

Klik bovenaan op je naam (naast je profielfoto) en kies voor de optie Instellingen.

Vervolgens kom je op een scherm waar je de profielpagina kunt invullen. Deze gegevens zijn dan door andere gebruikers in te zien op je profielpagina.

Bij sommige opties staat ā€œPrivĆ©ā€, deze gegevens zijn nooit openbaar. Alleen jijzelf en de Moderators van het forum kunnen dat lezen.

Of klik op de volgende link om je profiel in te vullen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @Nonnes, welkom hier.Ā 

Dit gaat om de Microsoft Surface Go 2.Ā Die wordt uitgeleverd door onze partner Sidekix. Ik wil je aanraden om even contact met ze te zoeken:

Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Ik ben overgestapt naar kpn en heb nog niets gehoord over het welkomstcadeau, tablet.

Wat moet ik hiervoor doen?Ā 

Mvg, Lisette


Wanneer bent u lid geworden?


sinds 19 nov,Ā 


Het versturen is vaak twee weken na dat het abbonement is gestart heb ik begrepen. Even geduld nog zou ik zeggen.


ok bedankt!


Hou het in de gaten en trek aan de bel als je na 2.5. weken nog niets hebt gehoord.