Skip to main content
Waarom geen bericht dat het tarief van Foxsports per 1/9/2019 is gewijzigd? Als je nu nog besteld via je TV of de website staat er nog steeds € 9.99 en geen € 12.99 zoals je nu moet betalen.
Tja das nou weer eens kpn.

Gewoon het Fox sport -[eredivisie ]tarief verhogen zonder je klanten in te lichten.

Ik heb met jullie afgesproken dat het in mijn abonnement zit .

Dus gewoon netjes die 3 euro terug boeken.

FOX Sports Eredivisie

Door het aanbieden van FOX Sports 1 in het basispakket wijzigt bij KPN de abonnementsstructuur van betaalzender FOX Sports. Het FOX Sports Eredivisie-abonnement dat €9,99 per maand kost, gaat verdwijnen. Hiervoor komt het FOX Sports Compleet-abonnement voor in de plaats. In dit abonnement zijn de overige zenders FOX Sports 2, FOX Sports 3, FOX Sports 4, FOX Sports 5 en FOX Sports 6 geplaatst. Dit abonnement krijgt de prijsstelling van €12,99 per maand. Tevens wordt bij dit abonnement de online dienst FOX Sports GO geleverd. De nieuwe prijs van dit FOX Sports-abonnement wordt vanaf 5 september aan klanten doorberekend. Voor voetballiefhebbers die alleen de Eredivisie volledig willen volgen, betekent deze ontwikkeling een prijsverhoging van drie euro per maand. Voor hen is dit abonnement binnen een jaar tijd €5,50 per maand duurder geworden. KPN-klanten die vaste en mobiele abonnementen bij KPN kopen en hierdoor een KPN Compleet-abonnement bij het telecombedrijf afnemen, kunnen dit FOX Sports Compleet-abonnement als gratis optie bij het Interactieve TV-abonnement kiezen. De nieuwe ontwikkeling is voor deze klantengroep dus ook gunstig omdat nu ook naar internationale voetbalwedstrijden en sportcompetities gekeken kan worden.
Waaarom wel een bericht? Als de rookworst bij de Hema duurder wordt sturen ze ook geen mail. Althans niet naar mij.
Waaarom wel een bericht? Als de rookworst bij de Hema duurder wordt sturen ze ook geen mail. Althans niet naar mij.

Maar als jij bij de Hema een abonnement hebt op één rookworst per week dan zou het wel zo prettig zijn dat ze je daarvan op de hoogte zouden brengen.
Nou ik heb interactieve TV en ik ben compleet en toch brengen jullie dit extra in rekening.????????
FOX Sports zou je nooit meer dan €5,- per maand hoeven te kosten.

Als je meer betaalt dan ben je dief van je eigen portemonnee.
Hallo Koos, het tarief, en de inhoud, van Fox Sports is inderdaad veranderd. Daar hebben we mensen in juli over geïnformeerd. Wel behoort, als je Fox Sports als Compleet zenderpakket hebt, deze gewoon gratis te blijven. Dat is nu even misgegaan, gaan we ook weer herstellen. Zie daarvoor dit topic.
Hallo @Erik_ , die link werkt hier niet, deze is beter: klik hier
Ah, foutje bedankt 😃 Aangepast!