Skip to main content

Goede middag.Op 30-11-2020 ingegaan op 3 maanden gratis fox sport pakket.Zou 2 weken voor einde periode herinnering ontvangen.Heb geen herinnering ontvangen maar vandaag 26-2-2021 wel factuur met 12,99 in rekening gebracht voor het sport pakket.Ik ben van mening dat dit onterecht is en zou graag een correctie of teruggave hiervan zien.  Hoe zou ik dit kunnen regelen?

@maandretti Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je wel een herinnering beloofd is maar dat je deze niet hebt gekregen. Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Hallo Rutgers, ik heb mijn profiel gegevens ingevuld. Hopelijk is dat voldoende voor je. Alvast bedankt voor de genomen moeite. 


@maandretti Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb nog niet direct een antwoord maar ben aan het uitzoeken hoe dit zit. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug! 


Hallo Rutgers, ben je al wat wijzer geworden in het antwoorden op mijn vraag? Gr Mario. 


@maandretti Mijn naam is Rutger :)

En ik ben inderdaad wijzer geworden, er lijkt in deze situatie iets mis te zijn gegaan waardoor er geen seintje verstuurd is. 

Aangezien dit een fout van onze kant is geweest kan ik de kosten voor 1 maand ESPN in mindering brengen. Deze zullen in mindering gebracht worden op de volgende factuur! 


Rutger bedankt voor deze oplossing die je geregeld hebt maar ik wil nog even toevoegen dat er dat bedrag van euro 12.99 in rekening is gebracht voor dat de gratis periode afgelopen was en toen ik de factuur kreeg ik meteen ESPN uit gezet heb. Dus het is niet alleen de oorzaak van het niet tijdig waarschuwen geweest wat er mijn inziens fout is gegaan. In ieder geval nogmaals dank voor de oplossing. Gr Mario


@maandretti Dat klopt dat je een factuur krijgt voordat je de gratis periode voorbij, dit komt omdat je de abonnementskosten vooruit betaald, na het uitzetten worden de teveel betaalde kosten automatisch weer in mindering gebracht op de volgende factuur.

En aangezien je geen mail hebt gehad, heb je de mail niet op “Nee”gezet in je contact opties, dan word die namelijk niet verstuurd, ik heb hem ook niet gehad maar dat wist ik al en heb het gratis pakket zelf op tijd uitgezet.