Skip to main content

Wij hebben onze extra geleverde TV ontvanger met stroomadapter al retour gestuurd met de post, deze is afgeleverd bij een pakketpunt van de PostNL. Nadat wij met een medewerker van u telefonisch hebben gesproken over de extra TV ontvanger in Januari is er een retourdoos bij ons afgeleverd, deze doos is retour gestuurd met bijgeleverde retour adressticker inclusief apparatuur. Ook is onze oude apparatuur (TV ontvangers/afstandsbedieningen/etc.) met een retourdoos naar u toegestuurd. 

 

Maar omdat tot op heden na 3 telefoontjes en een bezoek aan de KPN winkel de wijziging nog niet is verwerkt, hebben wij deze wijziging nu maar na twee maanden zelf digitaal veranderd. 

 

Dat er bij de telefonische wijziging in Januari van ons oude abonnement naar een 4K abonnement iets mis is gegaan, en dat er een TV ontvanger te veel is geleverd dat kan gebeuren. Maar nadat wij dit direct telefonisch hebben gemeld en onze apparatuur netje hebben ingeleverd gebeurt er niets mee. Het is dan ook teleurstellend dat u medewerkers hier niets over weten/mee kunnen, en dat er geen info beschikbaar is over het inleveren van de apparatuur. Zowel telefonisch als in de KPN winkel wordt er alleen maar verteld dat we moeten wachten op de volgende factuur om te zien of onze wijziging is verwerkt. 

 

Graag wil ik dan ook dat de kosten van 2 x 5 euro die te veel in rekening zijn gebracht in Januari en Februari voor de extra TV ontvanger die niet gebruikt is met de volgende factuur worden verrekend. Ook wil ik graag dat dit in u systeem wordt verwerkt.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

HI @Astrud29, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Mijn KPN profiel is aangevuld


Dankjewel voor je gegevens. Nog even voor mijn duidelijkheid, hoeveel ontvangers heb je nu in totaal? 2 of 3? 


Wij hebben er 3 stuks, 1 standaard en 2 extra. De 4 die te veel erbij geleverd was is dus terug gestuurd.


Helemaal duidelijk nu. Ik heb de vergoeding van 2 maanden ingevoerd. Ik zie dat de factuur van maart net is aangemaakt, dit betekent dat er op de factuur van april € 10.- in mindering zal worden gebracht. Op die factuur zul je ook de regel zien: "Correctie 2 maanden tv-ontvanger”. 


Oke Alex, hartelijk dank voor de medewerking. Is er nu ook in jullie systeem opgenomen dat we de apparatuur hebben ingeleverd. 


Dat gebeurt automatisch aangezien je een retourdoos hebt ontvangen van ons. Mocht je toch een herinnering krijgen, laat het me dan weten. Daar ga ik echter niet vanuit. 

En uiteraard graag gedaan. :relaxed: