Skip to main content
Beste aarns006,



U heeft drie maanden gratis gebruik mogen maken van het Pluspakket. Bij het ingaan van dit pakket is u beloofd dat het pakket automatisch zal stoppen. Dit is helaas niet gebeurd. Hierdoor heeft u één maand voor het pakket moeten betalen. U heeft het pakket zelf stopgezet waardoor de werking van het Plus pakket gelijk stopt.



Wat ik voor u kan doen is het abonnementsgeld voor het Plus pakket voor u crediteren.

Graag ontvang ik dan van u in een privébericht uw postcode, huisnummer, contractnaam en rekeningnummer.



Met vriendelijke groet,



Ivette





Ik heb hetzelfde probleem vrees ik. Zojuist het Pluspakket weer uit gezet. Ik had dit niet eerder door. Maar intussen betaal ik al best een tijd 10 euro p/m teveel. Kunnen jullie mij hierin compenseren?



Hoor graag.



Gr Bob



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @boblauf, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat vervelend om te horen dat het Pluspakket niet uitgezet is na de actieperiode. Echter, het topic waar je in gereageerd had is van 6 jaar geleden. Destijds is het waarschijnlijk een afspraak geweest tussen de klant en de verkoper. In het systeem kunnen wij iets niet per een bepaalde datum uitzetten, want dan kan je tot die tijd ook geen wijzigingen meer doorzetten. Dat is niet wenselijk!



Nu snap ik dat het misschien aan de aandacht ontsnapt is en je niet maandelijks op de factuur kijkt. Kan je aangeven hoelang je nu al voor het Pluspakket betaald?



Verder zie ik graag jouw gegevens ingevuld in het Forum profiel, zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan kan ik het systeem voor je induiken.
Hoi Susan,



zover ik terug kan kijken stond het in april 2018 nog als gratis op de factuur en betaal ik ervoor sinds mei 2018.



Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Ik hoor graag wat je voor me kan betekenen.



Gr Bob
@boblauf, bedankt! Ik heb even gekeken, vanaf mei 2018 is het pluspakket omgezet van gratis naar € 9,99. Dit omdat de 6 maanden gratis Pluspakket ten einde liep. Dit is al bijna een jaar geleden, dat kan ik helaas niet vergoeden. Ik kan je tegemoet komen, maar 12 maanden een Pluspakket vergoeden ga ik er niet doorheen krijgen. Zou je willen reageren op mijn privébericht?
@boblauf, bedankt voor je privébericht. Ik begrijp uit je reactie dat je niet akkoord gaat met de voorgestelde 2 maanden vergoeding, je zou graag alles vergoed zien. Dat kan ik niet voor je regelen, maar er is nog een laatste optie die je kan proberen. Dat is namelijk een klacht indienen hiervoor. Ik kan niet beloven dat zij meer vergoeden omdat er (los van een telefonisch gesprek) geen notatie van is, maar dan heb je er wel alles aan geprobeerd. Een klacht indienen kan ik voor je doen, maar je kan ook via deze website een formulier invullen (of bellen met 0800-0402).



Wil je laten weten of ik de klacht voor je moet indienen?
@boblauf, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Laat je het nog even weten wanneer je de klacht via mij wil indienen?
@Susan_ sorry voor mijn late reactie. Ik zou graag gebruik maken van je aanbod om een klacht in te dienen.
Hoi @boblauf, Susan is een aantal dagen vrij, daarom houd ik haar topics in de gaten. Ik weet niet wat er in jullie privéberichten is besproken, dus @Susan_ pakt later deze week jouw klacht op. Mocht het toch dringend zijn, kun je mij altijd nog een bericht sturen en pak ik het alsnog op :)


@boblauf, daar ben ik weer! Ik zie dat je graag een klacht wil indienen. Dat is geen enkel probleem. Zou je in een privébericht jouw klacht willen formuleren? Dan kan ik dat namelijk namelijk indienen!

Reageer