Skip to main content

Wij kregen vorige maand onderstaand bericht:

Op uw factuur staat nog een ‘HD tv-ontvanger met harddiskrecorder’ voor 5,- per maand. Deze tv-ontvanger hebt u al vervangen door een nieuwere HD tv-ontvanger in combinatie met het opnemen pakket. Daarom passen we de naam van deze ontvanger ook aan op uw factuur.

U gaat minder betalen

Binnenkort ziet u op uw factuur ‘HD tv-ontvanger - gratis’ staan. Hierdoor klopt dit weer met de apparatuur die u gebruikt. Ook betaalt u vanaf dat moment 5,- per maand minder, omdat we deze tv-ontvanger gratis maken.

Hebt u vragen?

Op kpn.com/service helpen we u graag.

Uit mijn administratie haal ik dat wij in februari 2018 de vorige tv-ontvanger met harddiskrecorder hebben ingeruild voor de huidige tv-ontvanger zonder harddiskrecorder. Wij hebben dan 3 jaar lang maandelijks te veel betaald. 

Krijgen we over deze teveel betaalde maanden ook nog bericht.

 

 

Hallo @Heppiebirdie ,

Dit bericht is naar meer klanten gestuurd.

Ik ben een beetje bang dat je geen restitutie krijgt over de afgelopen drie jaar. Ik het topic hieronder zijn een aantal andere klanten hiermee bezig, maar er volgt geen medewerking vanuit KPN. Maar duidelijk is dat je al drie jaar teveel betaalt. Ik adviseer jou om dit niet te pikken. Je kunt een klacht indienen bij KPN want hier op het forum wordt het een heilloze weg. 

 https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 

Ander topic : 

 


Niet zo fraai van KPN, om iets in rekening te brengen wat je niet hebt. 

Ik ga ze een mail sturen. Kijken wat dat oplevert.

Dank voor de informatie in ieder geval.


Niet zo fraai van KPN, om iets in rekening te brengen wat je niet hebt. 

Ik ga ze een mail sturen. Kijken wat dat oplevert.

Niks denk ik. Want KPN is niet per mail te bereiken.

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur van afgelopen maand? Want een ontvanger met harddiskrecorder kost 5 euro per maand. Maar een ontvanger zonder harddiskrecorder ook. Dus... ik heb zelf het idee dat KPN die mail met "U gaat minder betalen" beter niet had kunnen versturen.