Skip to main content
Ik heb slechts 1 interactieve box extra besteld, heb er 2 wil er 3 hebben en krijg er nu 4 extra geleverd. De derde kan ik niet aansluiten zit aan de Max. terwijl je er volgens de site 6 kan aansluiten. Gechat, wordt je niet vrolijk van, KPN houdt geen installedbase bij, en moet maar 24 uur wachten?

Terug sturen hoeft niet, moet maar wachten?



Enige idee waar de 3 stuks nieuwe boxen weer naar toe moeten?



En de 24 uur wachten we maar weer af. De DVB-T omwisseling van 3 nar 2 boxen is ook er lastig uit te leggen dat je van 3 naar 2 wilt. Heeft 2 weken geduurd.
Een moderator zal dit oppakken. Maar het is weekendbezetting en dit heeft geen prio.

Je zal hier morgen of maandag een KPN moderator treffen.
Hoi @Emma Nicolijn, Zoals @PeterG aangeeft pakken we jouw vraag z.s.m. op. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) alvast willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dat maakt het al makkelijker om jouw vraag te beantwoorden.
Hoi Marina, gegevens aangepast in profiel op mijn eigen naam (Michel) Blijkbaar via mijn dochter is Facebook gekoppeld?
@Emma Nicolijn (Michel), Je kunt inderdaad makkelijk inloggen met een Facebook account. Waarschijnlijk heeft jouw dochter ervoor gekozen om standaard automatisch in te loggen op Facebook. Je hebt jouw klantnummer ingevuld, waardoor ik je verder kan helpen. Je geeft aan dat je slechts 1 interactieve tv box hebt besteld en dat je er nu 4 hebt gekregen. Ik zie dat er geen extra ontvanger is aangevraagd, maar dat er een pakket wijziging is gedaan met een nieuw contracttermijn van een jaar. Zoals ik het lees was dit niet jouw bedoeling. Jouw bedoeling was één nieuwe HD iTV ontvanger met behoud van 2 Digitenne ontvanger i.p.v. 3. Zeg ik het zo goed?


Klopt, dat er een pakket wijziging is doorgevoerd, ik heb spotify Premium naar spotity family, klopt ook. Contract wijziging is prima echter 4 interactieve boxen terwijl er naar 1 wordt gevraagd. Daarnaast, die ene box werkt ook na 24 uur nog steeds niet; fout 64 maximaal aantal tv ontvangers op di abonnement is bereikt.



conclusie:

moet ik weer een DVB-T STB aanvrager met de nodige mogelijke logistieke problemen. En het blijft vreemd. Volgens de site moeten 3 HD tv interactieve ontvangers kunnen aansluiten. Blijkbaar niet juist. Balen dus!
Hoi @Emma Nicolijn, Martijn. Ik stuur je een privébericht om alles goed kort te sluiten. Ik weet wat de bedoeling is, maar er is zo te horen al het één en ander mis gegaan waardoor ik graag je bevestiging wil hebben. Reageer je op mijn privébericht?
Goedemorgen @Emma Nicolijn, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer