Skip to main content
Hallo,



Ik heb al een jaar glasvezel internet 100/100 van KPN met een Experia Box V10A dat prima werkt.



Ik heb nu mijn abbo uitgebreid met Interactieve TV en krijg ik een mail dat er een technische wijziging aan het aansluitpunt nodig is, dat snap ik niet helemaal. Het is toch gewoon een kwestie van de TV ontvangers aansluiten op de Experia Box v10A zodra ik die ontvangen heb?



Ik heb overigens de afspraak maar gewoon gepland voor de zekerheid, ook al heb ik een vermoeden dat ik het gewoon zelf aan kan sluiten. Als een monteur niet nodig is kan ik hem altijd nog afzeggen neem ik aan, scheelt mij verlof en kan de monteur bij iemand langs die wel echt een monteur nodig heeft.
Hoi @RVer . Welkom op het forum.

Goede vraag en waarschijnlijk kan ik de reden van het monteurs bezoek achterhalen. Als ik moet gokken kan het misschien de omruil van je glasvezelkastje zijn. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan duik ik er in!
Hallo Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld.
Dankjewel! Mijn vermoeden klopt. De monteur is aangestuurd om de FTU(glasvezel kastje) te vervangen. Ik zou hem dus wel laten staan.
Hoi Erwin, dank je, dan laat ik de afspraak staan.