Skip to main content
Beantwoord

TEFOON storing

  • January 17, 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

wij hebben op dit moment een telefoon storing op de vaste telefoon aansluiting .Lelystad voor de rest op glasvezel werk wel internet EN HD TV ikzelf gaat vanavond de modum een Rezet gegeven misschien helpt dat 🤔

Beste antwoord door Erwin van KPN

Er worden landelijk storingen met telefonie gemeld, @cornelis48 . Ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd voor je. 

Een reset zal niet nodig zijn. Misschien in de loop van de avond even een herstart. Maar nu weet je in ieder geval dat de oorzaak aan onze kant ligt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Er worden landelijk storingen met telefonie gemeld, @cornelis48 . Ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd voor je. 

Een reset zal niet nodig zijn. Misschien in de loop van de avond even een herstart. Maar nu weet je in ieder geval dat de oorzaak aan onze kant ligt. 


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 17, 2020

Dank je wel Edwin ikzelf weet genoeg. we wachten maar af. fijn weekend 👍


  • January 17, 2020

Bij ons op kantoor lag de telefonie ook plat voor een paar uur :joy: