Skip to main content
Beantwoord

Tekortkoming in de app en op de site

• November 8, 2019
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Een serie die is gestopt met uitzenden of waarvan je alle afleveringen hebt gezien, kun je alleen verwijderen op de tv-ontvanger. Niet in de app en niet op interactievetv.nl    Alleen op de tv-ontvanger zie ik zo'n serie bij Geplande Opnames en dus alleen daar kan ik 'm verwijderen.

Ik vind dit een gemis/tekortkoming in de app en in de site. Want de laatste tijd regel ik de opnames vooral in de app.

Kunnen daarom de series die gestopt zijn of waarvan je alle afleveringen hebt gezien, ook zichtbaar gemaakt worden in de app en op de site?

Beste antwoord door Jiske_

Hi @Katana321, alle functionaliteiten online kunnen regelen is wel ideaal :slight_smile: Ik heb je suggestie doorgezet als verbeteridee, je hebt hier een SMS en e-mail ter bevestiging van gekregen. Of het ook toegepast gaat worden in toekomstige updates weet ik niet maar hoe meer ideeën hoe meer wij kunnen ontwikkelen dus bedankt voor je signaal! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jiske_
Topper
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2019

Hi @Katana321, alle functionaliteiten online kunnen regelen is wel ideaal :slight_smile: Ik heb je suggestie doorgezet als verbeteridee, je hebt hier een SMS en e-mail ter bevestiging van gekregen. Of het ook toegepast gaat worden in toekomstige updates weet ik niet maar hoe meer ideeën hoe meer wij kunnen ontwikkelen dus bedankt voor je signaal!