Skip to main content

Sinds een aantal dagen krijgen we een aantal keren per avond rechtsboven een tekstblokje in beeld met een melding dat er wat is gewijzigd met onderin het blokje een soort oke knop. Maar wat je ook probeert het blokje blijft. Ik neem aan dat kpn kan zorgen dat dit vervelende blokje verdwijnt we hebben het nu wel gezien. 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste categorie 

Hoi @Tonie1953, kun je daar een foto van maken? Ik heb trouwens het vermoeden dat het ook een melding van de TV zelf kan zijn. Een melding van beeldresolutie misschien of geluid? Misschien kun je via de instellingen van de TV kijken of er meldingen aanstaan. 


Hallo @Tonie1953 dat is een melding van je tv-toestel zelf en iet van de KPN-decoder.

Misschien heeft jouw tv-toestel een automatische update gehad waar je een melding van krijgt en dat je dan even op ok moet drukken als bevestiging dat je het gelezen hebt.

 


Als dat een melding is van de tv zelf, dan is dat ook de reden dat je het niet weg krijgt met de witte KPN afstandsbediening. Dan moet je even de originele afstandsbediening van de tv er bij pakken.


Hoi @Tonie1953, ik ben ook benieuwd hoe dit blokje er precies uitziet. Zou je de foto die Anneke-Anna vraagt met ons kunnen delen? Dan kunnen we met meer zekerheid zeggen wat het is.


Probleem opgelost had idd.niets met kpn te maken maar kwam van Samsung 

Â