Skip to main content
Beantwoord

Tele2 abonnement niet opgezegd

  • December 28, 2019
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken


Sinds eind Juli ben ik overgestapt naar KPN. Echter is er iets misgegaan. Op het moment dat ik dit aan had gevraagd, werd ons gevraagd of ik gebruik wilden maken van de overstapservice. Natuurlijk wilde ik dat, want ik heb helemaal geen tijd om dit zelf te regelen. Nu na 4 maanden komen er nog steeds rekeningen van Tele2 binnen, waar ik niet op had gerekend en zit te wachten. Nu blijkt dat dit helemaal niet is opgezegd en staat er het contract dat ik dit allemaal zelf op wilde gaan zeggen. Ik heb Tele2 meerdere keren opgebeld om dit alsnog op te zeggen maar blijkt al 2x misgegaan te zijn bij het zelf. Zit er nog een maand opzegtermijn aan vast. Nu is het mijn woord tegen dat van KPN. Ik ben het hier totaal niet mee eens en zie graag een gepaste oplossing. Ik zag op het forum dat veel meer mensen met ditzelfde probleem zitten. Dit kan geen toeval zijn. Ook al iemand gesproken van de klantenservice die vindt dat dit onze eigen verantwoording is. Ik ben het er echter niet mee eens, aangezien ons verteld is door een medewerker dat alles voor ons geregeld zou worden.

Ik hoop dat we samen naar een oplossing kunnen werken.

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat onze klachtenafdeling al contact met jou heeft opgenomen en de situatie met jou heeft besproken. Zij hebben aangegeven dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze overstapservice en dat KPN jou daarom helaas geen tegemoetkoming kan geven. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is, maar helaas kan ik jou ook niet verder helpen hierin. :disappointed_relieved:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 28, 2019

Welkom op het forum en bij KPN.

 

Tele2 hoor ik heel veel klachten over met opzeggen.

Ik denk dat het wel door KPN is gedaan.

Als het goed is kunnen zij dat ook nakijken.

Ik verwacht dat iemand van KPN na het weekend hier bij jou op terugkomt.

 

Ik hoop dat je daarna veel plezier van KPN mag hebben.

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Sylviatje89. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het Tele2 abonnement niet opgezegd is. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik uitzoeken of ik jou hierin verder kan helpen en wat er fout is gegaan. Laat je een reactie achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2020

@Vikash ik heb deze gegevens toegevoegd. Gr. Sylvia


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat onze klachtenafdeling al contact met jou heeft opgenomen en de situatie met jou heeft besproken. Zij hebben aangegeven dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze overstapservice en dat KPN jou daarom helaas geen tegemoetkoming kan geven. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is, maar helaas kan ik jou ook niet verder helpen hierin. :disappointed_relieved:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2020

@Vikash  ik heb inderdaad contact met hun opgenomen En zij blijft dit beweren. Echter is ons dus bij het overstappen iets heel anders verteld. Ik vind dit echt een zeer kwalijke zaak dat KPN nieuwe klanten zo misleidt om over te stappen en misbruik van ze maakt. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 5, 2020

Je hebt toendertijd een orderbevestiging gehad. Daar staat op of je wel of niet gebruik maakt van de overstapservice.  Wat staat er?