Skip to main content

@Vikash  helaas ervaar ik nu het zelfde probleem als de dame die dit topic heeft aangemaakt. Ik heb jullie mail nagelezen en daar staat in dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Sterker nog, er staat nadrukkelijk in geschreven dat jullie mijn contract bij Tele2 opzeggen. Bij wie kan ik terecht voor een oplossing? @Sylviatje89  hoe is het met je opgelost?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Peterpaul92. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het Tele2 abonnement nog niet is opgezegd. Ik raad je aan om dit alsnog zo snel mogelijk zelf te doen. Daarna kan je een mail sturen met daarin het klantnummer van KPN, uitleg + bewijs (facturen en opzegbevestiging Tele2) naar correctie-overstap@kpn.com. Mijn collega's pakken dit dan verder op. Onze excuses voor het ongemak. 


Dankjewel @Vikash en super fijn dat je zo snel een goed antwoord hebt gegeven waar ik iets mee kan!


@Peterpaul92 Graag gedaan! Ik ga er vanuit dat mijn collega's dit verder oppakken. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden. :blush: