Skip to main content

 

Wij hebben uw klacht met referentienummer *** afgehandeld.

Bedrag teruggave

U krijgt € 10,00 van ons terug. Op de volgende factuur brengen wij dit bedrag in mindering.

 

Dit werd mij telefonisch toegezegd en via mail bevestigd, maar de belofte is niet nagekomen.

Heb voor filmpakket in totaal 32,87 betaald terwijl dit 14,97 ,husselkorting] moet zijn. 

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Chanty73, goed dat je er scherp op bent, je moet de toegezegde vergoeding nog ontvangen lees ik. 

Wanneer heb je telefonisch contact gehad en wanneer heb je de bevestiging ontvangen? Gewoonlijk ontvang je een vergoeding op de eerstvolgende factuur. Als er in de tussentijd nog geen nieuwe factuur verschenen is, raad ik je aan om die even af te wachten. Je kunt je facturen opzoeken en inzien door in te loggen in MijnKPN.


7 oktober contact en bevestiging gehad. Dus het had deze factuur verrekend moeten worden.

Wel is er 7, 90 terug, die had ik ook nog tegoed naast de 10 euro.

 

 


En toen werd het weer stil…

 

Na 3 maanden nog steeds niet definitief afgehandeld…..:weary:


Nieuwe dag, nieuwe ronde - nieuwe kansen….

Ik wacht rustig af…………..:rolling_eyes:


De KPN moderators reageren in volgorde van binnenkomst. Het kan dus enkele dagen duren voor je reactie krijgt en met geluk wordt er binnen enkele uren gereageerd.


Door moeite te nemen om een nikszeggend bericht te typen had je beter de moeite kunnen nemen om het probleem, dat nu al 3 maandenn!!!!] duurt, op te lossen. Maar nee, ik mag blij zijn dat er uberhaupt gereageerd wordt….:sweat_smile::joy:

 

***It’s my lucky day***

 


Ik ben een klant en geen medewerker dus ik wilde u alleen maar laten weten hoe het forum werkt. Jammer deze reactie.


Ik had niet begrepen dat je een klant bent. In dat geval mijn excuses.

Begrijp dat mijn geduld op is na 3 maanden aan het lijntje te zijn gehouden..

 


Snap ik. De medewerkers hier doen goed werk (vind ik) en zullen u hopelijk goed kunnen helpen. Op het forum is het druk dus wacht heel even af.

Vul vast het profiel volledig in zodat dit niet alsnog gedaan moet worden als er door een medewerker aandacht aan besteed wordt.


Tja, de ene medewerker zal kundiger en welwillender zijn dan een ander. Zoals ik al zei ben ik reeds  3 maanden bezig en heb diverse medewerkers aan de lijn gehad. De één ronduit onbeschoft, de andere vriendelijk maar vriendelijkheid lost het probleem ook niet op, zo blijkt..

 

Fijne dag verder!

 

 

 

 


Vul u profiel in en wacht even af. Ik heb vertrouwen dat er een passende oplossing komt hier.


Ze kennen mijn referentienummer,  profiel invullen is overbodig.

Ik zou het prettig vinden dat u/jij als klant mij niet gaat zeggen wat ik behoor te doen.

 

Ik laat het hier bij, 

Mvg.


Wat u wilt. Op basis van een referentie nummer mogen medewerkers nog niets voor u doen. Door het profiel in te vullen geeft een soort van toestemming aan een medewerker om in het systeem te kijken en zo te onderzoeken wat zij voor u kunnen doen. Maar vul het profiel vooral niet in en dan duurd het alleen maar langer. Jammer, ik probeer u alleen maar op weg te helpen als klant. Daar is het forum voor. Voor en door klanten en medewerkers kijken mee en komen in actie als het onderling niet is gelukt.

Fijne dag voor u en ik hoop ondanks u reactie dat het toch voor u opgelost gaat worden.


Wat u wilt. Op basis van een referentie nummer mogen medewerkers nog niets voor u doen. Door het profiel in te vullen geeft een soort van toestemming aan een medewerker om in het systeem te kijken en zo te onderzoeken wat zij voor u kunnen doen. Maar vul het profiel vooral niet in en dan duurd het alleen maar langer. Jammer, ik probeer u alleen maar op weg te helpen als klant. Daar is het forum voor. Voor en door klanten en medewerkers kijken mee en komen in actie als het onderling niet is gelukt.

Fijne dag voor u en ik hoop ondanks u reactie dat het toch voor u opgelost gaat worden.

@Chanty73 Ik vermoed dat je nog niet erg bekend bent op ons forum. Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten: we hebben hier veel behulpzame gebruikers (zoals Jeroen hier in jouw topic) die anderen graag op weg helpen. Dat doen zij met de beste bedoelingen, daarom wil ik je ondanks de situatie vragen om het vriendelijk te houden. Waar nodig springen wij als moderators in om een handje te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is kunnen daar een paar dagen tussen zitten voordat je van een moderator een nieuwe reactie ontvangt. Als je graag direct contact wilt kan dat natuurlijk ook, je kunt daarvoor bellen of chatten met onze klantenservice

Daarnaast klopt het wat Jeroen aangeeft: wij kunnen je hier alleen helpen als je je forumprofiel zo volledig mogelijk invult. Dus als je wilt dat ik er naar kijk, vul dan je profiel in en laat het hier weten als je dat gedaan hebt. 


Bla bla bla. alleen maar bla bla en geen oplossing. Net zoals het telefonisch panel. Bla bla.

Geef Jeroen een lolly, de deugert


@Alexandra sluit dit topic maar. Mevrouw wil op dit moment denk ik niet echt  geholpen worden. Succes @Chanty73 en ik laat het hierbij. Mocht u toch problemen hebben bent u hier altijd welkom, al verwacht ik dan wel een andere houding.