Skip to main content

Pluspakket besteld maar een TV ontvanger gekregen terwijl ik er al 2 heb. Maar liefstĀ 26 minuten aan de telefoon geweest om er achter te komen dat bij jullie de fout lag. Lijkt wel een verdienmodel voor KPN

Pluspakket besteld maar een TV ontvanger gekregen terwijl ik er al 2 heb. Maar liefstĀ 26 minuten aan de telefoon geweest om er achter te komen dat bij jullie de fout lag. Lijkt wel een verdienmodel voor KPN

Hallo @Nootje2Ā ik weet niet wat jij met ā€˜verdienmodelā€™ bedoelt in deze optiek. Een kastje opsturen is duurder dan een vinkje zetten bij het pluspakket, of heb je soms een duur nummer gebeld naar KPN, terwijl bellen naar KPN gratis is via 0800 0402.

Dat dure nummer is geen verdienmodel voor KPN, maar voor de firma via jij dat dure nummer eventueel gebeld hebt.

Ā 

Ā 


Echt wel 0800. 0402 gebeld. Fout ligt echtheid kpn aangezien ik mijn pakket niet via de TV Ā tv kon wijzigen


Echt wel 0800. 0402 gebeld. Fout ligt echtheid kpn aangezien ik mijn pakket niet via de TV Ā tv kon wijzigen

Hallo @Nootje2Ā die fout ligt duidelijk bij KPN, een tv-decoder is iets anders dan een pluspakket, maar ik zie het verband met het verdienmodel nog niet, maar dat zal wel aan mijn intelligentie liggen.

Ā 


Als het 0800 nummer gratis is dan heb ik me vergist. Sorry nu tijd voor Oranje


Als het 0800 nummer gratis is dan heb ik me vergist. Sorry nu tijd voor Oranje

Hallo @Nootje2Ā 0800 nummers zijn altijd gratis.

Ā