Skip to main content

Na enkele medewerkers telefonisch gesproken te hebben vraag ik mij af of ze wel weten waar ze mee bezig zijn met betrekking tot de antwoorden die zij (Kaartenbak studenten) geven en hoop de volgende X een geloofwaardig persoon te kunnen spreken om het probleem op te lossen.

 

@SpoorVirus 

Misschien kunnen wij jou helpen? Wat is jouw vraag? (Persoonlijke gegevens plaatsen in jouw forumprofiel….)  


Hoi @SpoorVirus, welkom op het KPN forum. Wat jammer dat je geen duidelijk antwoord via de klantenservice hebt ontvangen. Probeer het hier eens, want onder de communityleden zitten veel deskundigen tussen. We horen graag waarmee we je kunnen helpen :)


Hoi @SpoorVirus, welkom op het KPN forum. Wat jammer dat je geen duidelijk antwoord via de klantenservice hebt ontvangen. Probeer het hier eens, want onder de communityleden zitten veel deskundigen tussen. We horen graag waarmee we je kunnen helpen :)


Hallo Beste Nadia en mede forum leden, Een monteur van kpn is langs geweest en heeft het geluids-probleem ook geconstateerd en er vermoedens zijn dat de arris VIP5202 alleen goed werkt met een 4K TV, Helaas kan ik dit niet testen en verneem graag andere ervaringen in plaats van een smoes over software updates ;)


Hoi, @SpoorVirus. Dat is een duidelijkere omschrijving van het probleem dat je ervaart. 

Een monteur van kpn is langs geweest en heeft het geluids-probleem ook geconstateerd en er vermoedens zijn dat de arris VIP5202 alleen goed werkt met een 4K TV

Dat is een vermoeden, en niet juist. De Arris VIP5202 werkt ook met niet 4K-tv's.

Helaas kan ik dit niet testen en verneem graag andere ervaringen in plaats van een smoes over software updates ;)

Een software update kan wel degelijk het verschil maken. 

Wat is het geluidsprobleem precies? Ik heb wel een vermoeden waar het wel aan zou kunnen liggen ;) 


Hey @SpoorVirus, helaas hebben we hier niks meer van je vernomen. Is het probleem verholpen? Ik denk dat je namelijk last hebt van een instelling in de software, dat is te verhelpen met een update 😉 Mocht je hulp nodig hebben? Laat het ons weten. We helpen graag :) 


Reageer