Skip to main content

Ik wil op een teletekstpagina met meerdere pagina's via de afstandsbediening naar de volgende subpagina, hoe doe ik dat ? 

Ik wil op een teletekstpagina met meerdere pagina's via de afstandsbediening naar de volgende subpagina, hoe doe ik dat ? 

Hoi Albert

Ik dacht met de ronde cursor in het midden.

Mvg


Met de Arris en Arcadyan decoders wordt bladeren in subs niet ondersteund. 

Tip: gebruik de nos teletekst app op je telefoon. Die is echt super!


Ik wil op een teletekstpagina met meerdere pagina's via de afstandsbediening naar de volgende subpagina, hoe doe ik dat ? 

Met het pijltje naar beneden onder de OK-knop. Dit is een verbetering tov de Arris, hierbij kon je de subpagina's niet oproepen, zoals PeterG al aangeeft, en moest je dus wachten.

Moet je wel de +Box hebben dus.

 


Ik wil op een teletekstpagina met meerdere pagina's via de afstandsbediening naar de volgende subpagina, hoe doe ik dat ? 

Hoi Albert

Ik dacht met de ronde cursor in het midden.

Mvg

helaas dat werkt niet


Ik wil op een teletekstpagina met meerdere pagina's via de afstandsbediening naar de volgende subpagina, hoe doe ik dat ? 

Met het pijltje naar beneden onder de OK-knop. Dit is een verbetering tov de Arris, hierbij kon je de subpagina's niet oproepen, zoals PeterG al aangeeft, en moest je dus wachten.

Moet je wel de +Box hebben dus.

 

Helkaas heb ik de arris box, ga wel ff contact zoeken met KPN hierover, irritant dat dat daarmee niet kan, bedankt voor je uitleg


Met de Arris en Arcadyan decoders wordt bladeren in subs niet ondersteund. 

Tip: gebruik de nos teletekst app op je telefoon. Die is echt super!

Peter, bedankt voor je uitleg, heb inderdaad de arris en vindt het best irritant dat dit niet kan op je tv. Heb ook de app maar zie het liever op tv als ik tv zit te kijken (wil niet elke keer dan telefoon moeten pakken om te bladeren. 

 

Ik ga wel even contact zoeken met KPN over een mogelijk andere box! Dank voor je heldere uitleg,


Heb ook de app maar zie het liever op tv als ik tv zit te kijken (wil niet elke keer dan telefoon moeten pakken om te bladeren. 

Haha. Ik vind de app juist ideaal als de tv aan staat. Ik zit meestal ook niet op een espn zender. Ik hoef dan niet van de zender die ik kijk af. Of opgenomen programma.

En de afstandsbediening pak je toch ook voor teletekst?

Mijn moeder van 84 gebruikt zelfs alleen nog maar de teletekst app in haar smartphone!

😎 De nieuwste box heeft alleen een app 😉 voor de teletekst van de NOS. Het gaat niet meer via een zender.

De Duitse en Italiaanse teletekst is niet beschikbaar. Ook die van de regionale zenders niet. 

👉 Voor de nieuwe box dien je het nieuwe abonnement te nemen! 


Heb ook de app maar zie het liever op tv als ik tv zit te kijken (wil niet elke keer dan telefoon moeten pakken om te bladeren. 

Haha. Ik vind de app juist ideaal als de tv aan staat. Ik zit meestal ook niet op een espn zender. Ik hoef dan niet van de zender die ik kijk af. Of opgenomen programma.

En de afstandsbediening pak je toch ook voor teletekst?

Mijn moeder van 84 gebruikt zelfs alleen nog maar de teletekst app in haar smartphone!

😎 De nieuwste box heeft alleen een app 😉 voor de teletekst van de NOS. Het gaat niet meer via een zender.

De Duitse en Italiaanse teletekst is niet beschikbaar. Ook die van de regionale zenders niet. 

👉 Voor de nieuwe box dien je het nieuwe abonnement te nemen! 

Hoi Peter, inmiddels contact gehad met KPN, er is geen enkele box meer die het ondersteunt en de nieuwste box alleen met app inderdaad, dan toch maar via telefoon, het is niet anders.