Skip to main content

Op mijn afstandsbediening van mijn nieuwe tv aansluiting staat geen vierkantje met streepjes meer voor teletekst. Normaal kon via daar en pagina 888, ondertiteling bij nl 1,2,3 enz instellen. Nu niet meer.  Hoe krijg ik toch ondertiteling?

Hallo @Annika1980 ,

De teletekstknop zit rechts van de 0. 

 

 

Helemaal rechtsonderin dus.

 

 

Lees hier verder :

 https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/gebruiken.htm


Helaas zit die knop er niet op.


Helaas zit die knop er niet op.

Waarom heb je dan het antwoord van Noordzee als beste antwoord gemarkeerd? 

Nu zie ik het pas, jij hebt een andere afstandbediening dan op de KPN pagina staat. Echt verontrustend dit. 

(Wel 5 keer deze tekst aangepast)


Ik denk niet dat Annika dit als beste antwoord heeft gemarkeerd. Dit kunnen ook kpn moderators zijn. 

Kpn heeft inmiddels al aardig wat afstandsbedieningen...


Idd Corl, dat vakje met streepjes herkende ik van eerdere afstandsbedieningen, deze is net een week oud.


Dat was ik inderdaad! Bij de nieuwe afstandsbedieningen kan je drukken op het knopje rechts van de '0'. Daar moet het mee lukken 🙂.


Marcia, die doet het niet, ik heb alle knopjes al gehad. Bij het vergrootglas knopje kom je niet in teletekst 

 


Wat vreemd 😞. Op welke zender probeer je het nu? Je probeert het wel op NPO 1, 2 of 3? Niet de NPO 1, 2, 3 GOS? Ik heb het net een collega laten testen en bij hem werkt het vergrootglas knopje wel om bij teletekst te komen. 


Wat vreemd 😞. Op welke zender probeer je het nu? Je probeert het wel op NPO 1, 2 of 3? Niet de NPO 1, 2, 3 GOS? Ik heb het net een collega laten testen en bij hem werkt het vergrootglas knopje wel om bij teletekst te komen. 

Wat is npo GOS? Hoe zie je dat?
ik start de tv, begin bij Nederland 1 en meer niet eigenlijk. 


Nee, ik denk dat we erachter zijn. Je gebruikt vermoedelijk toch net een andere afstandsbediening. GOS is de gesproken ondertiteling. Die vind je verderop. Als je gewoon op 1 begint, dan zit je goed 🙂. Maar bij mijn collega zit op de plek waar bij jou een vergrootglas zit, het teletekst tekentje. Ik weet dus niet zo goed wat hier aan de hand is! Je hebt deze afstandsbediening wel van ons gekregen? Welke tv-ontvanger heb je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag eens met je mee. 


@Annika1980 

Heb jij deze afstandsbediening gekregen van KPN? Is dit de afstandsbediening die origineel hoort bij jouw KPN -ontvanger? 
 

Ik ken namelijk zes andere afstandsbedieningen. Die van jou staat er niet bij: 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Nee, ik denk dat we erachter zijn. Je gebruikt vermoedelijk toch net een andere afstandsbediening. GOS is de gesproken ondertiteling. Die vind je verderop. Als je gewoon op 1 begint, dan zit je goed 🙂. Maar bij mijn collega zit op de plek waar bij jou een vergrootglas zit, het teletekst tekentje. Ik weet dus niet zo goed wat hier aan de hand is! Je hebt deze afstandsbediening wel van ons gekregen? Welke tv-ontvanger heb je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag eens met je mee. 

 Ik heb: Interactieve TV | 4K tv-ontvanger gekregen, zwart model maar met de afstandsbediening zoals mijn eerdere foto. Ik heb hem vorige week gekregen en geïnstalleerd. Ik ga mijn forum profiel aanvullen. 


OK @Annika1980 ,

Dan wordt er kennelijk sinds kort een zevende type afstandsbediening verstrekt door KPN. Op de website van KPN is deze afstandsbediening nog niet (door mij) terug te vinden. 

Dan wordt het ook lastig om jouw vraag beantwoorden. 


Het 'loepje' zat eerst boven de 'mute' knop. Boven de mute knop zie ik nu een knop om te 'spreken'? Lijkt me of een nieuwe functie, of een geheel verkeerde afstands.

 

De teletext knop is zo te zien verdwenen. En is daar het loepje nu geplaatst. 


Klopt het dat je geen klant bij KPN bent? Zowel op je adres als op je klantnummer vind ik geen diensten @Annika1980.


Klopt het dat je geen klant bij KPN bent? Zowel op je adres als op je klantnummer vind ik geen diensten @Annika1980.

Klopt het dat je geen klant bij KPN bent? Zowel op je adres als op je klantnummer vind ik geen diensten @Annika1980.

Zolang er facturen komen, denk ik dat ik klant ben, is er anders een nummer of privé bericht, waarop ik kpn kan vragen hiernaar?


Je kunt altijd contact opnemen via 0800-0402. Dan krijg je een collega van de klantenservice aan de lijn. Maar zij gebruiken dezelfde systemen als ik 🙂. Wil je nog eens controleren of je het juiste adres in je profiel hebt gezet? Het klantnummer vind je op de factuur. Die vind je dan weer in MijnKPN.