Skip to main content

In de handleiding die ik bij de TV+ box kreeg, een paar dagen geleden, staat dat teletekst ‘nu nog niet werkt maar in de toekomst wel’. Ik ben wel benieuwd of hiermee de nu beschikbare teletekst app bedoeld wordt, of dat er alsnog ‘echte’ teletekst wordt ingebouwd. Ik mis enorm het ontbreken van de mogelijkheid om pagina 888 op te roepen bij buitenlandse zenders (of een andere manier om daar de ondertiteling aan te zetten).

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Miel27 Maar… je kunt op een heel gemakkelijke manier ondertiteling aanzetten:

Pijl omlaag en dan op het icoontje van ondertiteling klikken.

Het mooie is dat ondertiteling actief blijft. Ook als je naar een andere zender gaat.


@Katana321 Inderdaad, dat werkt prima bij NL-talige zenders (met als enige minpuntje dat het dan weer niet werkt bij programma's die je eerder hebt opgeslagen, met de oude tv-box...). 

Maar als ik goed zie werkt het helemaal niet bij b.v. de BBC. En juist daar helpt de ondertiteling om het te kunnen volgen.


Hoi @Miel27 .

Er is alleen teletekst van de NOS beschikbaar middels een app.

Ondertiteling kan via het scherm met de voortgangsbalk aan gezet. Zie ballontje (knop, button) met streepjes.

Het staat dan aan op alle zenders. En je kunt gewoon blijven zappen.

Uiterlijk in eind middag 8 maart heeft iedereen de update waarbij je ook via o.a. BBC de ondertiteling krijgt. (@Katana321)