Skip to main content

Contact gehad met medewerker van klantenportal.

Zeer vriendelijk

Aangezien wij maar 1 itv ontvanger in gebruik hebben, 2e aangevraagd. Komt mooi uit omdat de 2e ontvanger met bluetooth zou zijn. Kan ik eindelijk dat lelijke kastje achter de tv plakken zodat ik dat lelijke ding niet meer op de grond heb staan!

superblij tot……..

ik de nieuwe ontvanger heb uitgepakt🙃

 

blijkt het het oude type zonder bluetooth te zijn

 

echt geïrriteerd!

Mensen, wees duidelijk! Ga toch kijken naar een andere provider na 15 jaar denk ik.

kpn

het ga jullie goed

Hoi @Sjeuf. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling is. Je ontvangt altijd het meest recente model dat op voorraad is. We kunnen niet van te voren zeggen welke tv-ontvanger dat is. Ik begrijp uit jouw verhaal dat mijn collega dit wel heeft gedaan. Onze excuses hiervoor. Is het wel gelukt om alles aan te sluiten? 


Als je de nieuwe 4K ontvanger wilt, sluit dan een 4K abonnement af. Anders krijg je dus HD geleverd. En een eventuele extra ontvanger zal dan ook een HD ontvanger zijn. Geen 4K.


KPN heeft 4K uitsluitend beschikbaar voor nieuwe klanten. Als je 4K wilt (en dus die nieuwe STB’s) kan je dat bijvoorbeeld niet met een Alles in 1 pakket van KPN er bij bestellen. 

Je hebt dus gelijk, dan kan je net zo goed gaan shoppen bij een andere provider. 

Jammer maar waar, er zijn heel veel huidige KPN klanten in dezelfde situatie. 


KPN heeft 4K uitsluitend beschikbaar voor nieuwe klanten. Als je 4K wilt (en dus die nieuwe STB’s) kan je dat bijvoorbeeld niet met een Alles in 1 pakket van KPN er bij bestellen. 

Je hebt dus gelijk, dan kan je net zo goed gaan shoppen bij een andere provider. 

Jammer maar waar, er zijn heel veel huidige KPN klanten in dezelfde situatie. 

De keuze is wel heel beperkt dan... want als je naar een andere provider gaat die levert over het KPN netwerk en die tv van KPN aanbied, dan krijg je dezelfde ontvanger als dat je nu hebt. Niet dat felbegeerde 4K kastje. Eigenlijk is alleen Ziggo een optie. Misschien Youfone? Want die heeft tegenwoordig een eigen tv platform met Android tv ontvangers? Dacht ik? 🤔 En Online misschien. Dacht dat die ook een ander tv platform hadden.


Hoi @Sjeuf. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling is. Je ontvangt altijd het meest recente model dat op voorraad is. We kunnen niet van te voren zeggen welke tv-ontvanger dat is. Ik begrijp uit jouw verhaal dat mijn collega dit wel heeft gedaan. Onze excuses hiervoor. Is het wel gelukt om alles aan te sluiten? 

Nou nog geen tijd gehad om aan te sluiten, aansluiten is geen showstopper, toch?

loop nu tegen een ander administratief issue aan, wordt namelijk aangeslagen voor 5 euro extra per maand.

ik heb het oude alkes in een standaard, daar zitten 2 (gratis) stb’s bij

geeft hij ook aan, heeft nog recht op 1 gratis ontvanger.

kun jij dit rechtzetten?

 

 


Nou nog geen tijd gehad om aan te sluiten, aansluiten is geen showstopper, toch?

loop nu tegen een ander administratief issue aan, wordt namelijk aangeslagen voor 5 euro extra per maand.

ik heb het oude alles in een standaard, daar zitten 2 (gratis) stb’s bij

geeft hij ook aan, heeft nog recht op 1 gratis ontvanger.

kun jij dit rechtzetten?


Alleen bij een oud Alles-in-1 Standaard abonnement krijg je maar 1 tv-ontvanger gratis. Ik heb het voor je nagekeken en zoals ik het bekijk zijn in jouw abonnement beide tv-ontvangers gratis op dit moment.