Skip to main content

Sinds een tijdje is televisie enorm traag en hapert. zodra je naar de tv gids wilt gaan zit er een vertraging van 8 seconden op tussen het moment van knopje indrukken en het verschijnen van de tv gids. hoe kan dit verholpen worden?

tegelijker tijd is ook wifi enorm slecht en traag. soms werkt deze zelfs helemaal niet.

 

Gr 

Simon

Hier precies hetzelfde.

Sinds de belachelijke aanpassing naar de vervelende gids is het erg traag geworden, nauwelijks nog te gebruiken. 

Schandalig dat KPN dit gedaan heeft en totaal geen bevredigend antwoord kan geven aan al haar klanten.

Ik hoop dat er veel klanten weglopen! 


Was het alleen maar bij schakelen naar opnames en waren het maar 8 seconden. Bij ons doet iedere nieuwe opdracht er minstens 10 seconden over. Is e.e.a. ooit vooraf getest? Telefonisch contact met KPN is niet of nauwelijks mogelijk. Dat was vroeger anders. Wij waren juist altijd te spreken over de service.

Dit is een BESCHAMENDE SITUATIE voor KPN. Zij gaan over internet en communicatie. In beiden schieten ze ernstig tekort momenteel. Hopelijk wordt dit gauw anders, anders zijn wij genoodzaakt toch naar een andere provider over te stappen.


Zie hier


Zie hier

Goedemorgen, zoals Maurice noemt is de langzame ontvanger een bekend probleem wat met een softwareupdate opgelost moet worden. Zoals je in het topic kunt lezen komt deze software update eraan!
Hier wil ik nog wel aan toevoegen dat je voor langzaam wifi de wifimanager vaak een oplossing biedt. Mocht dat niet het geval zijn wil ik jullie vragen hier een eigen topic voor aan te maken zodat we dit per geval kunnen oplossen. Hier is behalve de wifimanager geen algemene oplossing voor.