Skip to main content

Hallo wij hebben KPN tv intetnet, mijn tv geeft soms 1 zender en dan weer alles. Als ik hem uitzet en weer aan heb ik niets of maar  1 zender,  ook heb ik nasr de bovenverdieping draadloos, en bij mijn zoon boven doet hij hetzelfde. Alles doorgelopen maar kom er niet uit. Bellen voor 99 cent per minuut is ook geen optie. Denk erover om over te stappen.

Het telefoon nummer van KPN, 0800-0402, is gratis.

Hoe is de snelheid op uw adres? Wat staat er op Fourstack? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Nou snap er niets van allebei de tvs doen het weer maar toch bedankt Jan.


Dag @Jangerrits. Van harte welkom hier. Zo te lezen heb je mijn hulp niet meer nodig, omdat alles weer naar behoren werkt. Dat is fijn. :slight_smile:  Mocht je toch weer ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten.


Hallo Natascha nu doet de tv in de kamer het wel  maar die van mijn zoon boven niet. Ik ben van Ziggo weggegaan omdat ik teveel problemen had, masr nu begint het bij KPN ook. De tv beneden doet het wel.masr af en toe blijft het beeld een fractie stil  en doet hij het weer.


Dag @Jangerrits. Heel vervelend dat je nu weer problemen ervaart met iTV. Als ik het goed begrijp is één tv-ontvanger met een kabel op je modem aangesloten en één middels een Draadloze Verbindingsset. Klopt dat? Met welke ervaar je nu problemen? Wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt van plek? Wil je allereerst de tv-ontvangers eens resetten

En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als dit is gebeurd. 


Ja klopt boven is draadloos het wisselt de ene keer hebben we alleen boven tv, en dan weer alleen beneden. Nu hebben we allebij weer tv. Voor hoe lang weet ik niet.


Dat lijkt me behoorlijk irritant. Ik heb alleen wel echt meer informatie en je gegevens nodig om je te kunnen helpen. Heb je de tv-ontvangers al gereset? En wat zie je precies als er problemen zijn met iTV? Werkt je internet wel naar behoren? En zou je verder je profiel nog kunnen aanvullen? 


Ja heb alles al gereset. Gisteren deden bijde tvs het en vandaag die van boven niet en die beneden blijft af en toe het beeld stil. Das maar 2 seconden. Maar zit er wrl mee. Ik bedoel wij hebben alles van KPN daar betalen wr voor en dan heb je slechte tv.


Ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld, @Jangerrits. Met de informatie die ik nu van je heb, wordt het lastig om je verder te helpen. Als ik het goed begrijp is de tv-ontvanger beneden met een kabel aangesloten op je modem en de tv-ontvanger boven middels een Draadloze Verbindingsset. Je hebt beide tv-ontvangers al gereset volgens de instructies op onze website? En als ik het goed lees, heb je haperend beeld op beide tv-ontvangers. Wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt van plek? En is je internetverbinding wél stabiel? 

Het is nodig dat je deze vragen beantwoordt en je profiel invult, zodat ik een duidelijker beeld krijg van de problemen die je ervaart en met je op zoek kan gaan naar een oplossing.


Hallo @Jangerrits. Ik zie dat je helaas niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat de problemen met iTV inmiddels (via een andere weg) zijn opgelost. Laat het gerust weten als je mijn hulp nog wel nodig hebt. 


Reageer