Hoe kan het dat als we tv kijken op 1 tv, er op de andere geen andere zenders bekeken kunnen worden? Netflix lukt wel en ook dezelfde zender, maar niets anders.
Is er een switch (LAN) voor de aansluitingen in gebruik?
Een switch..? De tv’s zijn gewoon geïnstalleerd op de Experiabox V10 in de meterkast. Ik heb er echt heel weinig verstand van, begrijp je vraag niet eens vrees ik. Wil gewoon dat we op onze 2 televisies naar verschillende zenders kunnen kijken. Nu kan dat niet, en na 9 maanden heeft mijn gezin met 4 kinderen het hier echt wel een beetje mee gehad…. Moet ik hier een monteur voor laten komen?
Kunt u zien waar de kabels van beide tv ontvangers precies heen lopen. Direct na een poort (kleur geel) van de modem of komen ze ergens anders uit (kastje) die op zijn beurt is aangesloten op de modem?
Wat is de lijnsnelheid op je adres?
Dat kun je hier checken. Wat staat er bij koper/DSL …. Mbit/s.
Internetsnelheid 21
Oh, dat is wel krap voor 2 X HD.
Zet de tweede ontvanger eens op SD kwaliteit. Via menu → instellingen → beeldscherm & kwaliteit instellingen → best mogelijke kwaliteit op deze tv ontvanger (dit wijzigen naar SD) → opslaan door bewaren te selecteren en op ok knop te drukken.
Hopelijk lost dat het op.
Dag
Hallo
Ik heb het advies van @PeterG opgevolgd en nu lukt het hoor! Het beeld is daardoor bij beide tv’ s wel echt minder goed, minder scherp dus dat vind ik wel een dingetje….
Mooi dat het met het advies van
1 tv ontvanger zou op HD kunnen. De 2de op SD.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.