Skip to main content

Ik  krijg  nog  steeds  een  melding  dat  de  zender  niet  gevonden  is   Dat  is  bij  elke  zender  dan moet  ik  achter me  tv ontvanger  kabel los  maken en daarna  erin  doen  

Welk type ontvanger heb je?


M91921p35875


En  me  internet  en  telefoon  doen het  gewoon  ligt  gewoon  aan me  tv  ontvanger 


Dst type zegt me niets. Welk merk is het?


Aris


  •  


Arris 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


 


Nee  alle  kabels  zitten  goed  geen   Extra  kabels  aan  gesloten 


heb  al  weken  last  van  heb  al  een nieuwe  afstandsbediening   Maar  het  probleem  blijft   Voordoen


Niet om helemaal vrolijk van te worden maar ik zie iets meer meldingen met dit met de Arris vip5202. O.a. https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/arris-vip5202-geen-beeld-groen-beeld-op-lg-oled-65e6v-495850

Derhalve ben ik benieuwd welk merk TV je hebt. En of het een HD of 4k UHD TV is.


Dit  krijg  ik  te  zien  op  me  tv  phillips 55plus7303/12   


Okee, dank je. Dit heeft dus niets met de TV te maken. Deze komt van de TV ontvanger zelf.

Hoe is deze aangesloten? Met een verbindingsset via het stopcontact?

En heb je glasvezel of is het koper (DSL)?


Hi aanmelden, welkom op het forum. 

Op de een of andere manier krijg je ontvanger geen verbinding zo te zien. Ook ik ben benieuwd hoe de ontvanger is aangesloten. Rechtstreeks met een kabel op de Experiabox? Of met draadloze adapters in je stopcontact? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.