Je had het over espn.
Canaldigitaal ca. 60 zenders inclusief 4 espn. €14,95
Digitenne basis met espn 1 €18,--. Espn 2 en 3 erbij +€9,99. Totaal €27,99.
Digitenne plus (de voordelen van) NLziet kan bijvoorbeeld ook.
Zit ik nog met een BBC1 verslaafde die haar crime series wil houden, maar dank je wel voor het meedenken!!!
Huh! Je hebt nu NLziet. Als je al op BBC geabonneerd bent dan heb je toch nog steeds alleen tot een week terugkijken?
Dus “houden van crime series op BBC 1” kan ik niet volgen.
Ik steun je hierin volledig @HoldenCaulfield!
Ook de onzin “ja we kunnen geen KPN-iTV activeren want uw snelheid is te laag….”
DOE DAAR DAN WAT AAN @KPN ! Jullie zijn KPN, fix de boel dan. Met 40 download kun je toch wel een knop omzetten? Je levert het zelf, meet het zelf, maar even iTV activeren is teveel gevraagd! @KPN
Met x 2 mobiel en internet thuis met extra router, stappen ook wij zeer waarschijnlijk over ALS okidokido echt doet wat ze zeggen. 40/50 download en 4 tot 5 upload is zooooo 2002…
Hou vol - het lijkt er aan te komen!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Het antwoord van @Vikash van KPN is een half antwoord.
Je hoeft hier lokaal niets te activeren als je de App voor iTV maar beschikbaar stelt.
Daarin konden we hier, via WiFi, een maand probleemloos kijken en alle services gebruiken.
Dus GEEN TV geactiveerd op locatie, maar wel gewoon de App gebruiken. Zo simpel kan het zijn.
Het enige wat KPN hoeft te doen is de app beschikbaar stellen en daarvoor een tarief rekenen: iedereen blij. Nu “MOET” er ter plekke een tv abo’tje lopen terwijl dit volstrekt onnodig is.
Dit is klantje pesten.. https://www.kpn.com/televisie/digitenne levert niet de helft van wat er in de App kan waarin het complete tv aanbod beschikbaar is.
Het is puur een kwestie van onwil vanuit Sales om dit zo te doen waardoor jullie omzet mislopen. Ik hou NL-Ziet en zodra de mobieltjes verlengbaar zijn zoeken we voor internet + 2x mobiel wel een alternatief.
Het lijkt me prettiger als jullie je “beleid” herzien en een welwillende klant gewoon geven waar hij om vraagt: de App met iTV-compleet er in. Probleem opgelost!
@Tim not Tiny Ik begrijp dat een flexibele oplossing prettig zou zijn voor klanten die alleen de iTV-app willen gebruiken. We waarderen je suggestie hierover, maar helaas is het niet mogelijk om de iTV-app te gebruiken zonder een actief tv-abonnement. Voor de app is een actief tv-abonnement nodig, en hier kunnen we geen uitzondering op maken.
In de berichten hierboven staan andere opties, zoals NLZiet, Digitenne en Canal Digital. Ik hoop dat je daar iets aan hebt gehad
Als er in de toekomst iets verandert, laten we dit natuurlijk weten via de community en onze andere kanalen.
Beste Vikash,
Je bewijst mijn stelling dat het onwil is. Immers schijf je:
maar helaas is het niet mogelijk om de iTV-app te gebruiken zonder een actief tv-abonnement.
Voor de app is een actief tv-abonnement nodig, en hier kunnen we geen uitzondering op maken.
1: ik heb de app gebruikt NA-dat we zijn verhuisd. Ik denk wel 1,5 maand.
2: activeer het anders op jullie eigen vestigingsadres en geef mij de app?
3: een uitzondering? Uitzondering betekend dat het KAN maar je het niet WIL.
Dus conclusie: De App is gelinkt aan een locatie en niet aan het mobieltje waarop het staat.
OPLOSSING: Zorg dus dat mijn KPN-mobiel dat staat op mijn chalet-adres met een 10GB onbeperkt en per VANDAAG verlengbaar is gekoppeld wordt aan de App en we zijn er. Technisch is het easy maar zolang jullie vasthouden aan landlijn tv ontwikkel je niets nieuws en help je geen klanten aan meer diensten!