Skip to main content

nou wat een ramp om videoland te verkrijgen en erotiek kanaal op te zeggen, div bevestigings mails gehad maar word maar niet gewijzigd!word je echt schijt ziek van bellen en 12 min in de wacht staan en nog niet verholpen😬😬

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Site niet onder controle, welkom op het forum! Oei… Dit zou over het algemeen niet heel lang moeten duren. Is het inmiddels al gelukt of kan ik je hier nog mee helpen?


Is nog steeds niet gelukt, heb er na veel bellen 1 wk geleden contact over gehad en ze vertelde dat de site over belast was en het handmatig moest gebeuren maar tot heden nog niets.


En daarna hoor je niets meer...........


@Site niet onder controle Ik kan je hier zeker mee helpen hoor! Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!


De belangrijkste gegegevens zijn toegevoegd.


@Site niet onder controle Er gaat inderdaad wat mis. Ik heb het doorgezet naar het team wat achter zulke vastlopende orders zit. Ik hou deze order persoonlijk bij, zal doorgeven wanneer ik meer weet!


Alvast bedankt, ben er al lang mee bezig geweest, paar mnd terug ook al en de moed opgegeven en nu weer sinds paar weken mee bezig.


@Site niet onder controle Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat dit goed komt! Vaak duren zulke dingen ook wel een tijdje. Je gegevens staan genoteerd!


Beste Sebastiaan, er is nog steeds niets veranderd .

Zou fijn zijn als er iets bekend is wanneer het omgezet  gaat worden.


@Site niet onder controle Ik heb het doorgegeven aan de afdeling die zulke incidenten afhandelt. Helaas kan ik je niet zeggen wanneer dit zal gebeuren. Misschien is het tot die tijd een optie om Videoland via Videoland zelf af te nemen. De kosten van het erotiek pakket zullen gecrediteerd worden wanneer dit verholpen is. Als ik meer weet, ben je de eerste die het te horen krijgt!


Ha Sebastiaan, hoe lang duurt een tijdje ongeveer bij KPN?

Kunnen ze bij KPN videoland niet even aanzetten bij mij?

Lijkt me niet zo n lastige vraag ben hier al 1 jaar mee bezig, en andere kanaal opzeggen vorig jaar ben ik er uiteindelijk mee gestopt maar nu blijf ik volhouden.