Minimaal twee maal per dag springt de tv over op spraakgebruik van de afstandsbediening. Hoe kan ik dit verhelpen want het is echt vervelen
Hi
Dat is inderdaad niet handig. Is het niet dat er toevallig iemand of iets op de spraakknop van de afstandsbediening belandt?
Mocht dat het niet zijn, wat als je het koppelen van de TV+ afstandsbediening opnieuw doet, gaat het daarna wel goed?
Ik hoor het graag!
Als het over de TV+ Box gaat, en dan over de ingebouwde Google Assistent, dan: die kun je eventueel uitzetten. Dat verklaart niet waarom die ongevraagd vanzelf actief wordt, maar als je ‘m niet gebruikt dan is uitzetten misschien net zo gemakkelijk. Zie:
Of is het misschien de spraakbesturing van je televisie? Die is misschien altijd actief en luistert naar een bepaald codewoord? (Ik heb dat ooit bij een LG zien gebeuren, die dan een paar keer per dag zei dat-ie het niet begreep. )
Als het de spraakbediening van de TV+ Box is, dan zie je tijdens spraakbediening een blauw lampje branden op de KPN afstandsbediening, net zoals wanneer je zélf op de knop met de gekleurde bolletjes drukt. (Na drukken van “terug” stop je de assistent meteen weer.)
Dank voor je hulp hoor
Fijne tips
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.