Skip to main content
Beantwoord

Televisie stoort

• May 14, 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Yamaha1981
Nieuwkomer

Heb het sinds gister avond ineens 

Krijg het maar niet werkend 

Het moet zo niet door gaan 

Want stap zo over naar een andere aanbieder

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Yamaha1981. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv sinds een aantal dagen stoort. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet is verholpen, dan hoor ik graag wat je precies te zien krijgt. Komt er een foutmelding in beeld? Laat je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!

@Yamaha1981 Ik heb niets meer van je gehoord en ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten. Ik ga er dus vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 14, 2020

Wat heb je??

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Yamaha1981. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv sinds een aantal dagen stoort. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet is verholpen, dan hoor ik graag wat je precies te zien krijgt. Komt er een foutmelding in beeld? Laat je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Yamaha1981. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv sinds een aantal dagen stoort. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet is verholpen, dan hoor ik graag wat je precies te zien krijgt. Komt er een foutmelding in beeld? Laat je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!

@Yamaha1981 Ik heb niets meer van je gehoord en ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten. Ik ga er dus vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!