Skip to main content

Ik heb ook steeds dat mijn tv uitvalt. Alles is bekabeld en werkte altijd prima. Nu enkele weken problemen. Net de ontvanger uit gezet en weer aan.  Gebeurt nog steeds helaas. Dan vallen beeld en geluid uit.  Iemand nog tips?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Er zijn geen tips? Ik bel dan de klantenservice wel. 


Software update heeft voor mij tot nu toe de oplossing gebracht. 


@BiancaR Mocht het probleem terugkomen, check dan eens de hdmi-kabel, en dan vooral het type hdmi-kabel.


Beste @BiancaR, welkom! Ik zie dat je je vraag in een ander topic had gesteld en heb hem even afgesplitst om wat extra informatie te geven. Je stelt je vraag op het gebruikersforum van KPN en je hebt hier vooral contact met de community, klanten net als jij. Wij, moderators van KPN, zijn ook aanwezig en ondersteunen daar waar nodig. Ik zie dat jij inmiddels de klantenservice gebeld heeft: fijn dat de software update de oplossing gebracht heeft!


Helaas gebeurt het nu weer. Geluid valt uit en beeld knippert. Maar waarom zou dan nu ineens mijn HDMI niet goed zijn terwijl het altijd werkte zonder problemen. 
 


Dat komt vaak voor. Ook bij mij. Er is dan wat mis met de hdmi poort. Ik heb de kabel in een andere poort gedaan en het probleem is over. Het proberen waard.