Skip to main content

Hier dezelfde problemen dat het veld even hangt. Soms volgt bericht dat de verbinding weg is naar gaat dan na tijdje weer verder.

Irritant is het wel. Zeker tijdens de F1 kampioenswedstrijd.

Hallo @slingshot! Wat bedoel je met ‘het veld even hangt’? Bedoel je dat het beeld tijdelijk bevriest of zwart wordt en dan weer doorgaat? Is de ontvanger direct bekabeld aangesloten op het modem? Hoe frequent komt dit voor en speelt het steeds bij dezelfde zenders of maakt dit niet uit? 


@Lisa het beeld blijft dan inderdaad even hangen, bevriest zeg maar. Het tv kastje zit bekabeld op de router.

We hadden het bij Ziggo select maar ook bij RTL 4.

Frequentie als het gebeurd is dat het dan vaker achter elkaar gebeurd.

 

 


Dankjewel voor je reactie. Heb je meerdere ontvangers? Gebeurd het op alle ontvangers of alleen op deze?

Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van de ontvanger heb ik nodig. Je kunt het serienummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. 

 

EDIT: nog een laatste toevoeging. Wanneer bevriest het beeld precies? Bijvoorbeeld: in de ochtend/middag/avond of wanneer iedereen(?) thuis is of gebruik maakt van het internet (overbelast). 


Dankjewel voor je reactie. Heb je meerdere ontvangers? Gebeurd het op alle ontvangers of alleen op deze?

Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van de ontvanger heb ik nodig. Je kunt het serienummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. 

 

EDIT: nog een laatste toevoeging. Wanneer bevriest het beeld precies? Bijvoorbeeld: in de ochtend/middag/avond of wanneer iedereen(?) thuis is of gebruik maakt van het internet (overbelast). 

Ik heb de boel nogmaals allemaal opnieuw opgestart en het probleem is niet meer voorgekomen.

Topic kan gesloten worden.


Goed om te horen @slingshot!Â