Skip to main content

Goedemorgen

 

Sinds een kleine 2 week duurt het zeer lang om het zwarte televisie kastje aan te zetten. Het duurt lang voordat deze is opgestart en zit ongeveer 5 minuten te wachten voordat er eindelijk beeld is. Ik heb een experia box V10 maar het kastje stamt nog uit de tijd dat kon net kwam met glasvezel. 

 

Graag hoor ik van jullie.

 

Mark Philips.

Heeft u een Motorola?

 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1


Hi @MarkPhilips, welkom op het forum. 

Hoe start je het kastje op, uit stand-by of wordt stroom helemaal eraf gehaald? Heb je nog een Motorola (de vraag van Jeroen)? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook met je meekijken. 

Ik hoor graag van je.


Mark, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Komt goed, ik zal vanmiddag mijn profiel even bijwerken.

 

Alvast bedankt


Mark, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Zo, het duurt even maar dan is het voor elkaar. Het betreft dus een experiabox v10 en mijn tv ontvanger is een Motorola VIP1853. 

Graag hoor ik van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Mark Philips.


Hi Mark, zou je die ontvanger hier willen omruilen? Dan krijg je namelijk een nieuwer model.