Skip to main content
Beantwoord

Telfort abonnement en Netflix

• 27 november 2020
  • 3 reacties
  • 414 keer bekeken

Hallo KPN/Telfort,

Ik heb nu een Telfort itv en internet abonnement. Blijft het Telfort abonnement volledig het oude als ik een Netflix abonnement afsluit via kanaal 200, met in achtneming van de abonnementskosten van Netflix. 

Beste antwoord door Anonymous

Netflix sluit je niet via KPN af, je mag via de ontvanger je eigen bij Netflix afgesloten abonnement gebruiken, staat dus helemaal los van KPN zelf en veranderd er derhalve helemaal niks aan je abonnement bij KPN.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 27 november 2020

Netflix sluit je niet via KPN af, je mag via de ontvanger je eigen bij Netflix afgesloten abonnement gebruiken, staat dus helemaal los van KPN zelf en veranderd er derhalve helemaal niks aan je abonnement bij KPN.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 27 november 2020
Doornekamp33 schreef:

Netflix sluit je niet via KPN af...

Nou ja, bij een Telfort abonnement in ieder geval niet lees ik elders op internet. Bij een KPN abonnement kan het wel. Maar het kost tegenwoordig net zoveel als rechtstreeks bij Netflix.

• 0 reacties
  • 27 november 2020

A oke, heb al een tijd geen Netflix meer, veel teveel hetzelfde maar moest toen rechtstreeks, dus KPN heeft dit uitgebreid dat je via KPN kan afsluiten, alleen waarom zou je dat eigenlijk doen, kun je dan ook overal kijken waar je wilt met elke device die je hebt.

Update, even gezocht, het enige is dat je je Netflix via de KPN factuur kunt betalen, je sluit nog steeds bij Netflix zelf af.