Skip to main content

Ik hoop dat ik hier goed zit, want Telfort Forum is afgesloten. Ik ben al een heleboel jaren klant van telfort, en nu begint de afstandsbediening te haperen. Liever gezegd pauze en play knop doet het sowieso niet meer en de rest nog als ze er zin in hebben. Ik hoop dat ik als trouwe klant een gratis nieuwe toegestuurd krijg?

Met vriendelijke groet,

Natasha Fullard

Hallo @Nash_F , in MijnKpN kun je een nieuwe gratis AB bestellen.

 


Dat lukt helaas niet @JanD, ik krijg steeds een foutmelding..

 


Vul in je profiel even je adres en klantnummer in, zodra webcare tijd heeft kunnen ze direct een exemplaar naar je versturen


Hallo @Nash_F ,

Hieronder staat dikgedrukt wat je kunt doen als je een foutmelding ziet. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening nu wel is gelukt? 


Hoi @Noordzee het is helaas nog steeds niet gelukt ondanks je stappenplan. Ik krijg steeds de melding: 

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

 


Hoi @Speedmaster bedankt voor je reactie. Ik zie bij mijn profiel alleen mijn naam, emailadres en tel.nr staan, maar ik zie niet waar ik mijn adres en klantnr kan invullen?


Bovenaan op profiel bewerken klikken dan worden de extra velden zichtbaar


Aah heb het gevonden inderdaad, dank je. Mijn adres en klantnr staan er blijkbaar al in 🙂 Is het nu een kwestie van afwachten? Op de aanvraagpagina blijft maar dezelfde foutmelding terugkomen.


Ik wil je graag een nieuwe afstandsbediening toesturen, als het via de website steeds niet lukt. Ik zie echter geen ingevuld forumprofiel. Zou je dat nog even willen doen? 


@Jeroen_dB heb ik zojuist gedaan. Alvast hartelijk bedankt!


Nieuwe afstandsbediening is verstuurd. Komt via de normale postbezorging jouw kant op! 


Aah superbedankt, hier ben ik heel blij mee! Kan niet wachten 🤗